donald D Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har endelig lastet nfsu demoen, dessverre får jeg ikke spilt den. Når jeg starter spille blir skjermen svart i et sekund og så detter den tilbake til vanlig windows noen som vet hva som hjelper? Har et 9800 pro sapphire skjermkort. En amd athlon xp 2800+ cpu Takker alle på forhånd for gode svar
the_zombie Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har du den amerikanske versjonen? i så fall.: Kontrollpanel>Innstiillinger for Region og Språk og sett den til Engelsk(USA).
osmoen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 var vel noe greier med regioninnstillinger, hvis det da ikke kun var slik på fullversjonen du kan iallefall prøve å endre region til noe engelsktalende; usa/australia f.eks kontrollpanel -> innstillinger for region og språk
Fedje Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 jeg har akkurat d samme problemet men jeg har den hele og fulle version kjøpt på butikken, funka på den gamle pc'n min, skjer akkurat d samme at den detter ut igjen til skrivebordet noen sekunder etter at jeg starter spillet.
donald D Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Fikk tak i fullversjonen fra en kamerat . Men den vil ikke funke selv om jeg setter på english( united states) har også prøvd australia
Fedje Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 virka fint med det spillet jeg har, du satt på English (usa)?
embark Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) omg, last ned crack www.megagames.com btw: hvorfor spiller dere nfsu? drit i nfsu, spill nfsu2 når det kommer til høsten. I mellomtiden, spill doom 3 og far cry! Endret 8. august 2004 av fragmaster Jay
donald D Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Fikk en trojansk hest når jeg lastet ned cracken , så nei takk. Men avg fant ikke den trojanskhesten når den skannet gjennom pc. Hva skal jeg gjøre?
embark Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Fikk en trojansk hest når jeg lastet ned cracken , så nei takk. Men avg fant ikke den trojanskhesten når den skannet gjennom pc. Hva skal jeg gjøre? lastet du ned fra megagames? da skal f'en ikke jeg bruke den sia lenger
donald D Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 lastet du ned fra megagames? da skal f'en ikke jeg bruke den sia lenger Gjorde det ja , typisk uflaks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå