Gå til innhold

Får ikke til å spill nfsu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig lastet nfsu demoen, dessverre får jeg ikke spilt den. Når jeg starter spille blir skjermen svart i et sekund og så detter den tilbake til vanlig windows noen som vet hva som hjelper?

Har et 9800 pro sapphire skjermkort.

En amd athlon xp 2800+ cpu

Takker alle på forhånd for gode svar :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var vel noe greier med regioninnstillinger, hvis det da ikke kun var slik på fullversjonen

du kan iallefall prøve å endre region til noe engelsktalende; usa/australia f.eks

kontrollpanel -> innstillinger for region og språk

Skrevet

jeg har akkurat d samme problemet men jeg har den hele og fulle version kjøpt på butikken, funka på den gamle pc'n min, skjer akkurat d samme at den detter ut igjen til skrivebordet noen sekunder etter at jeg starter spillet.

Skrevet

Fikk tak i fullversjonen fra en kamerat . Men den vil ikke funke selv om jeg setter på english( united states) har også prøvd australia

Skrevet (endret)

omg, last ned crack

www.megagames.com

btw: hvorfor spiller dere nfsu? drit i nfsu, spill nfsu2 når det kommer til høsten. I mellomtiden, spill doom 3 og far cry! :thumbup:

Endret av fragmaster Jay
Skrevet
:mad: Fikk en trojansk hest når jeg lastet ned cracken , så nei takk. Men avg fant ikke den trojanskhesten når den skannet gjennom pc. Hva skal jeg gjøre?
Skrevet
:mad: Fikk en trojansk hest når jeg lastet ned cracken , så nei takk. Men avg fant ikke den trojanskhesten når den skannet gjennom pc. Hva skal jeg gjøre?

lastet du ned fra megagames? da skal f'en ikke jeg bruke den sia lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...