southhome Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) På nVidia-kort: lavere hastighet. Hæ? Er du sikker på det? Ifølge diverse tweak-guides, ja. Det var slik på geforce4 kortene. Endret 7. august 2004 av southhome
ostehøvel Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 southhome du er en knupp!!!! hadde samme problem og slo av fastwrites og nå funker alt !!!!
Radial Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Mulig du har rett i det, men jeg har i alle fall erfart stabilitetsproblemer med fastwrite på - uansett Ati eller Nvidia - og har ikke lagt merke til at fastwrite gir noen bedre ytelse.
Radial Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 southhome du er en knupp!!!! hadde samme problem og slo av fastwrites og nå funker alt !!!! Ja det er helt typisk. Skjønner ikke vitsen med fastwrite, når så mange problemer forsvinner ved å disable.
Myrsnipe Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Noen Radeon 9600 kort skal vistnok trenge fastwrite...
Kevlar Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Noen Radeon 9600 kort skal vistnok trenge fastwrite... Det stemmer, noen Radeon 9600 fungerer ikke skikkelig uten fastwrite på
southhome Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Noen Radeon 9600 kort skal vistnok trenge fastwrite... Det stemmer, noen Radeon 9600 fungerer ikke skikkelig uten fastwrite på Ja, det kan nok stemme. Hadde tidligere et Sapphire 9600pro fireblade,når jeg tenker meg om så hoppet det ut av flere spill med klokket cpu og fastwrites AV!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå