Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Nei, det kommer i 2005. Dungeon Siege er noe ordentlig dritt. Pass kjeften din, unge mann! Ellers blir det ingen mat! Marsj i seng uten noe "men"!
[PsyFly] Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 eehhh, så jeg noen som nevnte Gothic 2 expansion !!??
petterbaa Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 (endret) ,12/08/2004 : 20:59] eehhh, så jeg noen som nevnte Gothic 2 expansion !!?? jupp jeg som nevnte den det fins en gothic 2 expansion allerede, men den er på tysk håper de snart får oversatt den til engelsk skal finne en link til deg å jeg, vent litt... gothic II: night of raven Endret 12. august 2004 av petterbaa
Dinsdale Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 ' date='12/08/2004 : 19:59'] eehhh, så jeg noen som nevnte Gothic 2 expansion !!?? Denne er omstridt. Den er ferdig på engelsk, men den blir ikke prioritert utgitt siden potensiale er så lite, hvertfall utenfor Tyskland. Jeg var sikker på at den kom i år siden stemmene ble spilt inn og lagt på i september/oktober ifjor, men den var ikke å finne på Ataris liste over spill som kommer i år Imens kan du sjekke ut Dungeon Lords, ligner på Gothic og kommer i september.
petterbaa Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 ,12/08/2004 : 19:59] eehhh, så jeg noen som nevnte Gothic 2 expansion !!?? Denne er omstridt. Den er ferdig på engelsk, men den blir ikke prioritert utgitt siden potensiale er så lite, hvertfall utenfor Tyskland. Jeg var sikker på at den kom i år siden stemmene ble spilt inn og lagt på i september/oktober ifjor, men den var ikke å finne på Ataris liste over spill som kommer i år Imens kan du sjekke ut Dungeon Lords, ligner på Gothic og kommer i september. så det er ikke mulig å få gothic II expansionene da? fins den i tyskland oversatt til engelsk? skal sjekke ut dungeon lords, takk for tipset
petterbaa Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 så bra ut det, lignet veldig på gothic II, men synes grafikken i gothic II så penere ut, vet ikke hvorfor, lang tid siden jeg har spilt det nå
petterbaa Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) klarte å poste to ganger og ser ingen delete knapp, admin som kan delete? Endret 13. august 2004 av petterbaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå