Gå til innhold

Bra RPGer som kommer i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
,12/08/2004 : 20:59] eehhh, så jeg noen som nevnte Gothic 2 expansion !!??  :dribble:

jupp jeg som nevnte den :)

det fins en gothic 2 expansion allerede, men den er på tysk :( håper de snart får oversatt den til engelsk :)

skal finne en link til deg å jeg, vent litt...

gothic II: night of raven

Endret av petterbaa
Skrevet
' date='12/08/2004 : 19:59'] eehhh, så jeg noen som nevnte Gothic 2 expansion !!?? :dribble:

Denne er omstridt. Den er ferdig på engelsk, men den blir ikke prioritert utgitt siden potensiale er så lite, hvertfall utenfor Tyskland.

Jeg var sikker på at den kom i år siden stemmene ble spilt inn og lagt på i september/oktober ifjor, men den var ikke å finne på Ataris liste over spill som kommer i år :thumbdown:

Imens kan du sjekke ut Dungeon Lords, ligner på Gothic og kommer i september.

Skrevet
,12/08/2004 : 19:59] eehhh, så jeg noen som nevnte Gothic 2 expansion !!??  :dribble:

Denne er omstridt. Den er ferdig på engelsk, men den blir ikke prioritert utgitt siden potensiale er så lite, hvertfall utenfor Tyskland.

Jeg var sikker på at den kom i år siden stemmene ble spilt inn og lagt på i september/oktober ifjor, men den var ikke å finne på Ataris liste over spill som kommer i år :thumbdown:

Imens kan du sjekke ut Dungeon Lords, ligner på Gothic og kommer i september.

:( så det er ikke mulig å få gothic II expansionene da? fins den i tyskland oversatt til engelsk?

skal sjekke ut dungeon lords, takk for tipset :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...