Gå til innhold

IRC hardware.no helt utrolige idioter som driver kanalen!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-11 20:48, krestian skrev:

Jeg, som op i #hardware.no (kristian) kickbanner konsekvent idioter som reklamerer for sine warezsider, bruker Public Awaymsg's og folk som ikke gidder å lese manualen før dem sprøyter ut med problemene sine..


 

Er det ikke litt drøyt å kickbanne folk som ikke leser manualen sin. Hva i all verden er kanalen til da?

 

Ville tro at nesten alle problemene folk kommer med enten står i manualen eller diverse manualer/faq på internett-sider...

 

Men er enig at folk som maser kan bli kicket ut :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sheridan.. du snakker dritt om www hardware.no og har vert med på å lage en fin liten irc kanal med navn #hardware.no?

har bare skumlest gjennom.. men du virker som et lite irc troll som bruker livet ditt til å hjelpe folk og snakke dritt om dem som ikke følger reglene, eller "manualen"...

Lenke til kommentar

Ser at folk er uenig med hvordan vi driver kanalen på IRC, er selv op der (_Spook_) og er ganske konsekvent med å kick/banne folk som er useriøse og ikke følger reglene. Jeg gir folk en sjanse, men de som ofte er useriøse er det hele tiden.

Det at folk blir litt "miffed" når de blir kb'a kunne ikke bry meg mindre. Når de ikke kan oppføre seg eller holde seg til reglene så får det bare være.

Det at vi til tider kanskje kick/ban'er uten noe åpenbar grunn får vi bare unnskylde for, man kan alle ha en dårlig dag og vist dere ikke kan akseptere det så får dere bare la være å stikke innom!

 

Hvem som eier kanalen er jo egentlig en helt teit diskusjon. Vi har ikke noe med web siden å gjøre, og det har vi sagt hele tiden at vi ikke har. Vi har hatt kanalen LENGE nå og vil nok ha den enda en stund gitt.

 

Hovedpoenget med kanalen vår er å hjelpe folk med hardware problemer/spørsmål! Når diskusjoner sklir ut må vi steppe inn noen ganger, for de som ikke liker det!? Ikke kom!

Lenke til kommentar

Jeg syntes de som driver irc hardware.no burde gi kanalen til de som eier hardware.no da hardware.no burde få ha ett totalkonsept med info om hardware på hardware.no og brukerstøtte/support på irc hardware.no

dette syntes jeg hadde vært den beste løsningen da ting hadde blitt mye enklere for alle parter :smile:

Så kunne jo de gutta op irc hardware.no funnet seg en annen kanal og drive på med sitt...

Lenke til kommentar

Uten at jeg skal gå noe mer inn på dette så tror jeg at de som driver #hardware.no burde innse at de, av enkelte, blir oppfattet som lite seriøse. Det er synd da kanalen var veldig bra før.

 

Uansett så tror jeg ikke at vi i http://www.hardware.no har mulighet til å drive en slik kanal og heller vil bruke forumet til dette.

 

 

Foreslår at vi legger diskusjonen død og at OPene i #hardware.no tenker seg litt om det er slik de ønsker å bli oppfattet...

Lenke til kommentar
*pgressum*

On 2001-11-29 07:55, pgressum skrev:

Uten at jeg skal gå noe mer inn på dette så tror jeg at de som driver #hardware.no burde innse at de, av enkelte, blir oppfattet som lite seriøse. Det er synd da kanalen var veldig bra før.  

 

Uansett så tror jeg ikke at vi i http://www.hardware.no har mulighet til å drive en slik kanal og heller vil bruke forumet til dette.  

 

 

Foreslår at vi legger diskusjonen død og at OPene i #hardware.no tenker seg litt om det er slik de ønsker å bli oppfattet...

 

 

 

 

ENIG !!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Støtter dessverre opene i denne sammenhengen..

 

Det er de som har makten, og de sier at de ikke har noe med hardware.no og gjøre...og viss de da sier f.eks. at de tar ikke ting så seriøst så kan de faktisk få lov til å kicke å banne så masse de bare vil...Det er ditt valg om du vil vere på kanalen.

 

Viss hardware.no derimot prøver å kjøre en litt mer profesjonell linje, må en vel si (ikke at jeg har noe logg eller noe som kan bekrefte dette) at å kicke noen bare fordi at en ikke liker personen, dessverre ikke er god nok grunn og kanalen herved er degradert til morrokanal...

 

Alle fornøyde da? Shake hands on it...

Og jada...seff er jeg en bedriten fjortiss...bare få det ut..

Lenke til kommentar

Hei

 

Synes at kanalen er topp slik den er nuh.

Man må respektere dei enkle reglene som er der. Dei fleste handler jo om god folkesjikk.

 

http://computer-times.com/rules <-- Der der reglene.

 

Vi tillater ikke bytting av piratkopiert materiale på vår kanal. Dette gjelder warez - mp3, ogg, serials, cracks, divx, osv.

Public away, fargesprakende scripts, uptime, sysinfo og lignende er ikke tillatt.

Oppfør deg - Repeating, Repeating, Repeating, OVERDREVEN BRUK AV CAPS LOCK, Repeating, overdreven bruk av !!!!! og ?? og lignende tjener ingen gode formål.

På #Hardware.no snakker vi helst bokmål eller nynorsk. Vi snakker ikke "l33t". Tullete uttrykk som "n00b" bør presses ned i CS-syskrinet igjen.

Operatørene på #Hardware.no er ikke interessert i å snakke med deg i query. Dette gjelder OGSÅ hvis noen har kicket/bannet deg.

Har du spørsmål om noe hardware-relatert så spør i kanalen.

Vi har ikke noe med websiden http://www.hardware.no å gjøre lenger

Autorejoin er ikke tillat, av den enkle grunn at de som blir kicket ikke blir gjort oppmerksom på grunnen, samt at dette er plagsomt for operatører.

 

 

 

 

 

[15:56:07] *** Now talking in #Hardware.no

[15:56:07] *** Topic is 'Regler http://computer-times.com/rules | http://www.hardware.no/nyheter/desember01/...md_priser.html'

 

 

Ofte er det hw.no sine saker som blir linka i topicken, men også andre seffølelig, det spørs jo kem som har skrevet den siste beste artikkelen.

 

Tøff kanal, slik bør/skal/må den vere i framtida også.

Lenke til kommentar

Helt enig

 

Synes bare at enkelte av OP'ene har tendes til å kicke/banne folk bare fordi det lukter warez...

 

Man må jo få lov til å prate om spill og programmer på et seriøst nivå uten å bli kastet ut.

 

Jeg ble f.eks. kastet ut fordi jeg nevnte ordet Morpheus. Jeg synes det er LITT for drøyt...

 

Men reglene deres er fine de :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...