White Fox Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 (endret) Skulle akkurat til å gå inn på hotmail kontoen min for å sjekke noen mailer. Når jeg går inn på kontoen og er inne på innboks står det at det er en feil på siden. Jeg trykker på en av mailene for å se på den, men ingenting skjer. Hva er galt? Har prøvd å skru pc'en av og på å sjekke flere ganger, men det fungerer ikke? trenger desperat hjelp Endret 25. juli 2004 av eirik99
hce Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Sikkert bare hotmail som prøver å reparere bug'en i systemet sitt. Vent og prøv igjen senere. PS! Dårlig ttittel på emnet.
Passasjer Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 (endret) Vel, det kan ha noe med cookies å gjøre. Prøv å skru på cookies. EDIT: HCE, helt enig med deg, men han er trossalt ganske ny. EDIT2: Hotmail funka hos meg. Endret 24. juli 2004 av Mongo FuRY
White Fox Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Ja. sorry. kunne nok vært en bedre tittel. Takker for all hjelpen. Jeg fiksa på internett instillingene så alle cookies blir godtatt, men det fungerer fortsatt ikke. Er nok bare ett midlertidig problem da. Takk for hjelp
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Sikkert bare hotmail som prøver å reparere bug'en i systemet sitt. Vent og prøv igjen senere. PS! Dårlig ttittel på emnet. Prøvde å åpne hotmail kontoen i dag også, men det samme problemet var der fortsatt. Tar vel ikke så lang tid for hotmail å reparere noen bug'er. Må få åpna alle de uleste meldingene. Detaljer: Når jeg kommer inn i innboksen står det nederst i IE at det er feil på siden". jeg trykker på trekanten ved siden av og det kommer opp ett vindu. jeg trykker på "vis detaljer" og det kommer opp følgende: Linje: 1 Tegn: 1 Feil: forventet et objekt Kode: 0 Url adresse: .................... Takker veldig hvis noen har noe fornuftig å komme med
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Kom igjen a folkens. Det er en haug av datafrelste kloke folk her, men ingen klarer å svare på dette. Vær så snill å hjelp meg. jeg må inn å sjekke de mailene
Stig-Arne Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 fungerer fint her.. men dog mail som var ny for noen måneder siden
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 fungerer fint her.. men dog mail som var ny for noen måneder siden Ja. har fungert bra her inntil i går. skjønner ikke hva som kan være feil.
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Får nå samme feilmeldingene på andre sider også. Er vel noe med innstillingene mine da. hva skal jeg gjøre?
White Fox Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 Har jo ikke lyst til å skifte mail, men det ser ut til at jeg må det.pokker eller... Ingen som har et tips, ett lite hint om hva som kan være galt. Pliiis, hjelp meg
Illmatic Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 skjedde meg og...2 ganger. begge løste seg ved å formatere....
White Fox Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 (endret) skjedde meg og...2 ganger. begge løste seg ved å formatere.... Hvordan skal jeg formatere? er ikke så utrolig "erfaren" så det kunne vært hyggelig med litt hjelp. Endret 26. juli 2004 av eirik99
Woilef Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Løste det ved og legge inn Opera istedet for IE... Veldig spesielt at microsoft sin egen mail virker på deres egen browser men ok...
White Fox Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 Løste det ved og legge inn Opera istedet for IE... Veldig spesielt at microsoft sin egen mail virker på deres egen browser men ok... hvor finner jeg opera. er det vanskeligere å bruke enn ie
ikkeno Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Gjør deg selv en tjeneste og bytt til opera NÅ! Opera er en genial browser og har mye som ikke IE har. Ikke gjør som gamer-guru, det å formatere for et så lite problem fatter ikke jeg helt vitsen med. God sommer
Ozelot Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Løste det ved og legge inn Opera istedet for IE... Veldig spesielt at microsoft sin egen mail virker på deres egen browser men ok... hvor finner jeg opera. er det vanskeligere å bruke enn ie opera.com sikkert lite enkelt som alt annet her i verden
White Fox Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 (endret) Takker. jeg prøver opera nå. Med eller uten java? Endret 26. juli 2004 av eirik99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå