Jump to content
tjalla

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

Recommended Posts

Frank.N.Steen skrev (2 timer siden):

Vanishing Point

Jeg har også denne på dvd men i en tidligere utgave enn den du har. Jeg har gitt den 8/10 men er såpass original og stemningsfull at jeg kan godt strekke meg til 8.5-9/10. Quentin Tarantino ble spurt om de var i gang med en remake av Vanishing Point under innspillingen av Death Proof på grunn av at de brukte en hvit Dodge Chellenger i den filmen :D

Edited by dengelgen
  • Innsiktsfullt 1

Share this post


Link to post
dengelgen skrev (7 minutter siden):

Quentin Tarantino ble spurt om de var i gang med en remake av Vanishing Point under innspillingen av Death Proof på grunn av at de brukte en hvit Dodge Chellenger i den filmen :D

Var ikke klar over det, men er vel kanskje ikke så umulig at Vanishing Point og lignende bil-kult filmer fra tidlig 70-tallet (kom jo en god del av den slags i det tiåret) var viktige inspirasjonskilder til Death Proof, som dessverre for min del ble ei gedigen nedtur, kanskje den minst "likte" av hans utgivelser, og hjalp heller ikke at Kurt Russell stilte opp, som var vel hovedgrunn til at jeg så den.

Mulig jeg får heller revurdere et nytt besøk, spesielt nå som en har sett unna Vanishing Point. Men tviler på at ratingen vil øke så altfor mye (2/10 eller 3/10 var det "snilleste" jeg ga den sist) men kanskje et lite hakk, nå som en har fått litt bildilla. 

Ser forresten at "remaken" med Viggo ligger på Youtube, kanskje også gi den ei ny runde, for minst 20 år siden sist gang. 

Share this post


Link to post
Frank.N.Steen skrev (29 minutter siden):

Var ikke klar over det, men er vel kanskje ikke så umulig at Vanishing Point og lignende bil-kult filmer fra tidlig 70-tallet (kom jo en god del av den slags i det tiåret) var viktige inspirasjonskilder til Death Proof, som dessverre for min del ble ei gedigen nedtur, kanskje den minst "likte" av hans utgivelser, og hjalp heller ikke at Kurt Russell stilte opp, som var vel hovedgrunn til at jeg så den.

Mulig jeg får heller revurdere et nytt besøk, spesielt nå som en har sett unna Vanishing Point. Men tviler på at ratingen vil øke så altfor mye (2/10 eller 3/10 var det "snilleste" jeg ga den sist) men kanskje et lite hakk, nå som en har fått litt bildilla. 

Ser forresten at "remaken" med Viggo ligger på Youtube, kanskje også gi den ei ny runde, for minst 20 år siden sist gang. 

Det ble utgitt en dvd box i Sverige ifjor med 6 biljaktsfilmer fra 70 og 80 tallet. Hadde tenkt å kjøpe den, men har foreløpig ikke kommet så langt..Det er forøvrig filmfest på platekompaniet nå.

  • Innsiktsfullt 1

Share this post


Link to post
Frank.N.Steen skrev (4 timer siden):

hjelpsom fanbase av ulike mennesker underveis, og der hippier, nakne damer, eldre klapperslange jegere og lokale radio DJs

512512683342b654e47ee8c98e83d406.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Roger Gunvaldsen skrev (1 time siden):

Det ble utgitt en dvd box i Sverige ifjor med 6 biljaktsfilmer fra 70 og 80 tallet. Hadde tenkt å kjøpe den, men har foreløpig ikke kommet så langt.

Tenker du på denne: Den stora biljaktsboxen?

Fikk litt lyst på den selv, men så er det jo dessverre ikke alltid så lett å få tak i Studio S filmene/utgivelsene lengre, da flere av de svenske filmsjappene ikke leverer til Norge (eller har vært sånn ei god stund, kanskje forandret?) mens de norske filmnettbutikkene har sjeldent de svenske og danske kult-filmene fra 60, 70 og 80-tallet, som jeg jo helst gjerne vil ha tak i, selv om de innehar norsk tekst (og i enkelte tilfeller attpåtil norsk DVD cover).

En kjapp titt på hjemmesiden til Studio S Entertainment, og ser at de har meget interessante utgivelser av både The White Buffalo (1977) med Charles Bronson samt vigilante filmen Ms. 45 (1981), som jeg virkelig ønsker å få i samlingen, men igjen, usikker på om Kvarn, Discshop eller svenske Cdon leverer til Norge, og får ingen av de nevnte filmene opp i de norske butikkene (Platekompen eller Cdon).

Hm, litt kjapp søking og virker som at Kvarn faktisk tilbyr å sende filmer til Norge, så får sitte litt på gjerdet og følge med fremover.

Share this post


Link to post
Frank.N.Steen skrev (5 minutter siden):

Tenker du på denne: Den stora biljaktsboxen?

Fikk litt lyst på den selv, men så er det jo dessverre ikke alltid så lett å få tak i Studio S filmene/utgivelsene lengre, da flere av de svenske filmsjappene ikke leverer til Norge (eller har vært sånn ei god stund, kanskje forandret?) mens de norske filmnettbutikkene har sjeldent de svenske og danske kult-filmene fra 60, 70 og 80-tallet, som jeg jo helst gjerne vil ha tak i, selv om de innehar norsk tekst (og i enkelte tilfeller attpåtil norsk DVD cover).

En kjapp titt på hjemmesiden til Studio S Entertainment, og ser at de har meget interessante utgivelser av både The White Buffalo (1977) med Charles Bronson samt vigilante filmen Ms. 45 (1981), som jeg virkelig ønsker å få i samlingen, men igjen, usikker på om Kvarn, Discshop eller svenske Cdon leverer til Norge, og får ingen av de nevnte filmene opp i de norske butikkene (Platekompen eller Cdon).

Hm, litt kjapp søking og virker som at Kvarn faktisk tilbyr å sende filmer til Norge, så får sitte litt på gjerdet og følge med fremover.

Ja, du kan bestille fra kvarnvideo, jeg har bestilt derfra mange ganger,  bl.a filmen ms.45, som jeg ikke har sett enda. Det var den boksen jeg tenkte på ja. Venter til black friday og ser om man får den og andre godbiter litt billigere.

Edited by Roger Gunvaldsen
  • Innsiktsfullt 1

Share this post


Link to post
Roger Gunvaldsen skrev (Akkurat nå):

Ja, du kan bestille fra kvarnvideo, jeg har bestilt derfra mange ganger,  bl.a filmen ms.45, som jeg ikke har sett enda. 

Det er da godt å høre. For har lenge irritert meg over hvor svakt norske butikker står, da med tanke på utvalg og pris av kult filmer, og spesielt ettersom slike utgivelser ofte virker å gå igjen i hopetalls hos danskene og svenskene, og det til ofte langt bedre priser/utgaver (tekst, inkludert norsk).

Mens skulle jeg ved en sjeldenhet finne noen av de samme titlene på Platekompen, så det oftest svindyre (import utgaver til flere hundre kroner dyrere enn de svense/danske) og ofte kommer disse uten tekst, og nei, savner bedre og rimeligere prisa utvalg av den slags, også i norske sjapper. Men mulig ikke slik underholdning har ei like stor tilhengerskare her til lands, som det de virker å ha i Danmark og Sverige.

Share this post


Link to post
Roger Gunvaldsen skrev (15 minutter siden):

Venter til black friday og ser om man får den og andre godbiter litt billigere.

Ja, er fort gjort å bli overivrig, og innser at det stadig vekk ankommer nye filmer jeg gjerne vil sjekke ut (eller, nye utgivelser av eldre sådan) og nå som jeg er klar over at (ser ut som svenske Cdon også har begynt å levere igjen til Norge) Kvarn og et par andre svenske/danske filmsjapper er tilgjengelige, med overlegent bedre utvalg og (forhåpentligvis priser) så skal jeg nok heller holde hodet litt kaldt og følge med på tilbud, sammenligne litt fra butikk til butikk, og ikke minst sette opp ei liten handleliste.

Vet fra før at Ms. 45 (1981), The White Buffalo (1977), The Blob (1958), Slime City (1988), og The Town That Dreaded Sundown (1976) er bare noen av utgivelsene som Studio S Entertainment har utgitt siste 2-3 årene på DVD (og Blu-ray) og samt det at man nå ser at de jaggu meg skal utgi 80-talls favorittene Vamp (1986) og The Stuff (1985) på Blu-ray senere i år.

Så her er det nok lurt å vente litt, og kanskje heller ta seg en større handel senere i høst, når man vet mer om (veldig interessert i de to siste, har dem fra før på DVD men uten tekst og gamle Anchor Bay utgaver men kult om man kan få oppgradert dem på Blu-ray, med tekst og kanskje noe nytt bonus materiale) når utgivelsesdato/hvilke butikker osv, man kan få tak i dem hos.

Share this post


Link to post

Three to Tango (1999)

Ei romantisk komedie hvor forviklinger og trekantdrama står for "underholdningen", og der en slesk og rik businessmann (Dylan McDermott) hyrer inn to rivaliserende arkitekt team til å gi ham deres innspill i planleggingen av et større jobblokale. Men mr. sleaze har mer enn penger og business å tenke på, da hans unge elskerinne (Neve Campbell) blir et "problem" og ettersom han ikke kan snoke rundt i kulissene, så settes en av de "homofile" arkitektene (Matthew Perry) på saken, og han får snart problemer med å opprettholde sin "nye" legning, spesielt da han raskt faller for sin sjefs dame.

En av flere 90 og tidlig 00-tallet filmer som prøvde å selge Friends stjerna Matthew Perry som en potensiell "leading man", og for ei viss periode virket det som at han jo hadde noe på gang, hvert fall med tanke på at et par av filmene han spilte i, ble jo om til større suksesser, men hvor i de fleste tilfeller, så vil jeg tippe at det var ytterst få av kinogjengerne som sa noe som "Hei, skal vi ta å sjekke ut den siste filmen til Matthew Perry?"

For mye av suksessen hang vel mer i hop med at langt større og mer etablerte navn som Bruce Willis var involvert, eller da populære og likandes navn som Chris Farley, Neve Campbell, Salma Hayek og Elizabeth Hurley (vil jeg tro, men selv så jeg nok Serving Sara kun fordi Bruce Campbell hadde ei rolle her). Men har aldri møtt noen som drar frem Perry som grunn til å se filmene han dukket opp i på 90 og tidlig 00-tallet, og inntrykket man sitter igjen med fra i går oppsummerer greit hvorfor. Han var jo aldri noen "leading man" til å begynne med, og fremstår i så og si alt man har sett, kun som ei overlang og tidlig ut, meget irriterende filmversjon av Chandler Bing (som jeg aldri har likt til å begynne med, selv i mindre doser). Så alle de "morsomme" nevrotiske anfallene, der inkluderer snuble bort i ting og tang, bare stirre tomt ut i løse løfta i flere sekunder, før det blir så avløst med enda mer "eksentrisk komedie", er sikkert gull for fansen, men smertefullt for de andre.

Likevel, Perry har jo vist i mindre roller (senere ut) at han takler mer seriøse dramafilmer, gjerne litt mørkere type komedie, med langt mindre "BING!", men klart, han har vel dessverre slitt mye med personlige problemer i flere tiår, så filmkarrieren hjalp nok ikke så godt på, særlig da å bli konstant type-casta. Uansett, han gjorde nå en overlegen bedre innsats i filmverden, enn sine mannlige kolleger, der David Schwimmer og Matt LeBlanc fikk vel en grusom start, og hvor sistnevnte kom helt klart dårligst ut i den grufulle sci-fi filmen Lost in Space, mens Schwimmer havnet i trøbbel i hop med Harrison Ford og den horrible Anne Heche i Six Days, Seven Nights der også kom ut i sommeren 1998, og drepte vel disse guttas sjanser til å ta veien fra tv-formatet og over til det store lerretet. 

Alt i alt, Three to Tango er en veldig lite "morsom" film, men som har Neve Campbell samt innehar scener som er så gjennomført idiotiske, at man kan ikke unngå å dra på smilet et par ganger her og der, samt det at man blir jo sittende å undre på hva slags kaos og raseri den ville ha skapt, dersom filmen ble utgitt i dag, det ville hvert fall ha blitt langt mer underholdende og komisk å se på, det er sikkert og visst.

3/10

  • Like 1

Share this post


Link to post

Amazon.com: The Pale Door: Devin Druid, Zachary Knighton, Noah Segan,  Melora Walters, Aaron B. Koontz: Movies & TV

The Pale Door

Togrøvere på flukt vikles inn i svart magi og blodofringer fra en gruppe hekser («sexy witches», ikke de kaklende kjerringene på sopelim). I utgangspunktet var jeg entusiastisk. Hørtes jo ut som From Dusk Till Dawn med hekser i stedet for vampyrer. Her er det imidlertid ingen Rodriguez eller Tarantino med på laget. Veldig kaotisk film som gjør selv de simpleste scener kryptiske.

Masse irriterende pianoklimpring til enhver tid, masse slitsomt «muzzle flash» og spenningen formidles ikke like godt som filmskaper sikkert tror selv. Som sagt; redigeringen er ikke god, et utbredt problem blant flere av disse billigere produksjonene. Denne heksegjengen var i tillegg vel daft til å utgjøre noen avskrekkende trussel.

Svakest av alt; filmen føles aldri tidsriktig selv om masse arbeid åpenbart gikk med på å etablere locations. Det er vanskelig å forestille seg at dette virkelig finner sted på 1800-tallet slik de mest solide westernfilmene klarer.

3/10

 

image.jpeg.2cfb389cebb4a2168fa47baaeebd31eb.jpeg

The Curse of Valburga

Så idiotisk at jeg ikke engang gidder å skrive noe. Hvis dette lavmålet toppes/bunnes i 2020 tror jeg det er på tide å legge filmmediet dødt.

1/10

 

Deadtectives (2018) Movie Review | HubPages

Deadtectives

Strømmetjenesten Shudder har lansert en del brukbare titler de siste årene. Så også med Deadtectives som er bedre enn man først skulle mistenke.

Dette er nok en historie hvor skeptikere møter overnaturlig alvor med dødelige konsekvenser. Filmen likner på The Cleansing Hour fra i fjor, sammen med Fear Inc. og Scare Campaign fra noen år tidligere, så «reality konsept som blir virkelig» er et tema som er i vinden som aldri før.

Denne gjengen romsterer rundt et sted i Mexico. Spøkelsene de står ovenfor er en hel familie med patriarkalsk spøkelsesoverhode på topp. Jeg likte at man, fremfor å betrakte dem som onde djevler som måtte utryddes, forsøkte å ta en prat med dem. Samtale løser alle problemer. Nesten. Virker som nesten alle disse filmene ønsker å si noe om mangelen på kommunikasjon mellom medmennesker, medspøkelser og mennesker og spøkelser. Godt med litt optimisme for en gangs skyld...

Okay, de forvirrede karakterene er til tider en prøvelse å følge med på, ikke fordi de er dårlige eller filmen er svakt redigert, men fordi vi har sett det så uendelig mange ganger før. Det er ikke noen kreativ film dette her, men den er verd et forsøk. Kjedet meg ikke.

Et annet pluss for at hovedpersonene selv ikke var immune mot død, spøkelsesaktig besettelse, feilaktige beslutninger og annet tull.

5.5/10

 

Share this post


Link to post

Arrival (2016)

Tolv romskip lander på hva som ser ut til å være vilkårlige steder i verden. E.T og vennene hans ønsker å kommunisere med oss, men vi har litt utfordringer med å forstå hva de sier. 

Møt Louise, amerikansk språkprofessor som raskt gir opp å skjønne hva romvesenene sier, men heller prøver å finne ut av hva de skriver og dermed kunne åpne for kommunikasjon på den måten.

En litt annerledes film i sci-fi sjangeren. Den flyter godt, hovedpersonene gjør en god figur og det er nok av små ting her som fanget meg til skjermen. Men, nær sagt som vanlig for sjangeren så slutter filmen når jeg kunne tenke meg å se hva som skjer videre nå ... (noe vet vi allerede, det er pointet med filmen, men alt annet ... hvordan bruker f.eks. menneskeheten gaven fra romvesenene?)

7/10

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Doctor Sleep (2019)

Doctor-Sleep-poster-3.thumb.jpg.0620d28b911503199c9314e83d9788b5.jpg

 

Det er litt vanskelig å vite hvor jeg skal begynne her. Vel, la meg starte med å si at Doctor Sleep ikke er en komplett shitfest av en film. Det er gjort alt for mange trygge valg til at dette i det heletatt er mulig. Men her har vi også mitt største problem…

Regissøren streber hardt etter å tilfredsstille alle, at resultatet blir uhyre trivielt - og direkte upersonlig. På den ene siden ønsker han å oppfylle Kings visjon, samtidig som han hele tiden etteraper Kubrick. Og alt dette pakkes inn i noe som minner veldig om en superheltflikk produsert av Marvel.

Det er alt for stort fokus på visual effects, Hollywood-pene skuespillere, og kunstig planlagt dialog. Her flyr brorparten av rollebesetningen rundt og «shiner» til hverandre som om det var ingenting. Alt eksponeres på en måte som er så aksiomatisk at enhver form for ekte mystikk forblir totalt fraværende.

Skurkene er nå tydelig personifiserte, og minner veldig om figurer fra Twilight-serien. Abra (unge Dannys motsvar) spilles så veslevoksent at jeg ikke ser hensikten med å la et barn spille rollen lenger. Og regissøren klipper og limer elementer fra Kubrick’s «The Shining» uhemmet, bare foruten den presise kinematografien og alle de subtile detaljene som originalen disponerte.

Lyden av hjerteslag for eksempel, høres nå i alle scener som skal ha en form for skremmefaktor i seg. Den intense effekten avtar nesten helt, ikke bare fordi det overbrukes, men også fordi regissøren har null peiling på hvordan han skal etablere skikkelig «suspense». Jeg satt ofte med action-vibber i øyeblikk hvor jeg er ganske sikker på at frykt var den egentlige intensjonen.

Dog, den tingen som kanskje provoserte meg mest var de dårlige look-alikesene som var satt til å «parodiere» Nicholson, Duvall og Lloyd fra 1980. Eh, jeg ser bare ikke poenget med all denne blinde hermingen, fremfor å bare lage sin egen greie.

Isolert sett er nok dette en helt ok film, men for meg er det umulig å ikke måle den oppimot Kubricks mesterverk når ting blir gjort på denne måten.

5/10

Edited by UleDule
  • Like 2

Share this post


Link to post
BF fra Vejle skrev (1 time siden):

"Lea" heter hun ;)

Gikk litt fort fort i svingene, og ble visst noe blanda i hop med Leah Remini, fornavnet altså.

BF fra Vejle skrev (1 time siden):

I en alternativ virkelighet hadde jeg gitt rollen som mr Freeze til Voosloo i Batman & Robin (da med et mye bedre script først og fremst)

Arnold Voosloo ville nok ha vært et spennende og sikkert mer passende valg, men dessverre tenkte nok ikke pengemennene bakom den nye Batman franchisen (etter Burton) på hvem og hvilke som hadde gjort seg best, men hvem som var mest populære/salgbare, og Voosloo falt nok ikke inn i det "regnestykket", som endte vel med total baksmell vil jeg tro.

Av mer kjente og store navn på den tiden, så tror jeg, eller ville nå hvert fall mitt førstevalg på de som kunne ha gjort en meget god mr. Freeze rolle, falt på karer som John Malkovich eller Ed Harris. Men klart, da måtte nok enorme forandringer i manus, stemning og, vel, det meste forandres. 

Share this post


Link to post

MV5BMTg5NzQ1Mzg5N15BMl5BanBnXkFtZTcwMzM5OTc0Nw@@._V1_.jpg

WIld Bill (2011)

Med Charlie Creed-Miles, Will Poulter og Liz Whitman bl.a i rollene. Regi: Dexter Fletcher (hans debutfilm)
Dette var en veldig gledelig overraskelse! En skikkelig gritty britisk film -noen kalte den en moderne urban western. Vel det er ikke så ille. En film som ligner på en Guy Ritchie-film uten den "overkule" stilen -her er det mer substans. Den varer ikke mer enn 1 time og 30 minutter men jeg ble underholdt hele tiden! Jeg gir denne en

9/10

Edited by dengelgen
  • Like 1

Share this post


Link to post

Antebellum (2020) - IMDb

 

Antebellum

 

Jeg mener det var Brad Jones (The Cinema Snob) som snakket om "wokesploitation" i forbindelse med den skrekkelige Black Christmas remaken i fjor. Det er en kvasi-sjanger som får ny aktualitet med Antebellum, en av de mest forvirrede filmene jeg har sett hittil i år. 

Trailerne for filmen var lovende siden de var så tvetydige. Er vi ment å forstå det slik at Janelle Monáes karakter er kidnappet og ført tilbake til slaveplantasjene i sørstatene på 1800-tallet av tidsreisende slavehandlere? Handler det om reinkarnasjon? Har hun mentale problemer og forestiller seg ting? Selv sjangeren er vanskelig å gripe tak i. Det er grøsser-elementer her, detaljer fra historisk drama, thrillere, endog actionsekvenser. 

Filmen fortsetter å være åpen for tolkninger i løpet av den første timen. Det starter med fortiden, rundt midten av 1800-tallet; en imponerende one-shot som bringer seeren fra en scene hvor mor og datter som omfavner hverandre utenfor en svær hærskapsbolig, videre gjennom den enorme hagen ut på en åpen slette hvor man reiser sørstatsflagget, fortsetter forbi marsjerende soldater, via slavebrakkene hvor slavene har startet arbeidsdagen før alt ender ute på en landevei med avrettelsen av en slavinne som har forsøkt å rømme. Filmens aller beste scene. Kinematografien er det ikke noe å si på for alt ser utmerket ut. Det skal den ha. 

Det er vanskelig å engang snakke om resten av filmen uten å ta hensyn til den store tvisten, så la oss bare få der overstått. Når det gjelder hva den dreier seg om, uh........

Okay, jeg irriterte meg nylig over de idiotiske plot-tvistene i oppfølgeren til The Babysitter, men til dens forsvar bør det nevnes at filmen var en tullete grøsser-komedie hvor intet var ment å tas alvorlig. Antebellum? Den tar ALT alvorlig! Det er nesten ikke til å tro hvor lite subtil den er i sitt forsøk på å lage et politisk statement om situasjonen i dagens USA. Her er det ingen underliggende kontekst for alt skriker til deg på overflatenivå. Hva angår plot-tvisten så går min indre geek amok i å prøve å forstå hvordan den er ment å forstås. Finnes det belegg for at dette kunne hendt? Eller er det fakta faen? Joda, jeg kjenner en del paranoide amerikanere som påstår at jeg ikke kan begripe all "crazy shit" som foregår rundt i landet, men dette er på grensen til komisk, uansett hvilket politisk standpunkt du tar.

Selv om jeg ikke ønsker å røpe for mye her, la oss bare si at tvisten minner slemt om en av M. Night Shyamalans filmer. Med enkelte modifikasjoner er den prikk lik. 

Antebellum Trailer: Janelle Monáe Saves Us From Our Past – /Film

Dette er dessverre bare toppen av en lang rekke blundere som gjør at filmen aldri får den substansen den behøver. Dialogen i den moderne settingen høres ut som en Twitter-triade. Janelles karakter er forfatter og minoritetsforkjemper og nesten alt som flyr ut av munnen hennes omhandler patriarkiet, kvinners rettigheter, etnisitet og mellommenneskelige relasjoner. Karakterene her er så flate at de knapt er karakterer, og det gjelder både snille og slemme. Sjekk ut stemmen til den primære antagonisten når hun introduseres via en Skype samtale - kaklende latter av den typen du kjenner fra de slemme heksene i Disney filmer!

Så si hva du vil om det tidsaktuelle budskapet filmen forsøker å formidle, men gode intensjoner er ikke nok. Denne klarer aldri å reise seg over sine pretensjoner. Duverden hvor kleint det er.

Credit where credit's due: Jena Malone dukker opp som sprøyte gal southern belle, en rolle som faktisk blir enda festligere etter tvisten er avslørt! Hun og Janelle har en glimrende chick fight også. 

Så alt er ikke elendig. Det er filmskapernes intensjoner jeg stiller spørsmål ved. Antebellum burde ta seg selv LANGT mindre høytidelig, uansett hvor alvorlig tema er. Filmskaperne liker å promotere seg med "from the producer of Get Out and Us", men dette er milevis unna den snertne satiren til Jordan Peele.

3/10

 

Edited by Hitherto

Share this post


Link to post
Kjøleskap skrev (6 minutter siden):

Jordan Peele må være en av de mest overhypa regissørene i moderne tider, så hvis denne er milevis unna så står jeg ihvertfall over.

Han er utvilsomt overhypa, ja, men jeg syntes Get Out var ganske festlig. 

Us hadde et dustete konsept, men utførelsen var ikke så verst.

Antebellum har et interessant konsept, men utførelsen er på grensen til lobotomert. 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...