Gå til innhold

PR-kåte Brynjar Meling vil forsvare The Cumshots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brynjar Meling er PR-kåt, det er noe vi alle vet. Men nå vil han understreke det, virker det som. Jeg vil si at han er så PR-kåt, at det hele blir litt patetisk... :yes:

Hvorfor skal det bry deg?

 

Er ikke du oppmerksomhetssyk fordi du oppretter en ganske total meningsløs tråd?`

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det bry deg?

 

Er ikke du oppmerksomhetssyk fordi du oppretter en ganske total meningsløs tråd?`

Det bryr meg fordi jeg er så sabla lei av å se Meling på TV hele tiden. Han ser ut til å kun påta seg saker som må skape mye oppmerksomhet rundt ham selv. Med andre od, han er PR-kåt.

 

Jeg så faktisk et intervju med Brynjar Meling på TV2, hvor han fortalte at han helst ikke ville være i søkelyset hele tiden. Han ville heller ikke huskes for Mullah Krekar-saken heller. Dette er ikke veien å gå dersom han skal klare det. :nei:

 

Han er en flink advokat med stål og is i magen

 

Flink advokat er han sikkert, bare det at han er litt uheldig med utspillene sine av og til. Som dette som gjør at mange, inkl. meg, ser på ham som meget PR-kåt.

Lenke til kommentar
LINK

 

Brynjar Meling er PR-kåt, det er noe vi alle vet. Men nå vil han understreke det, virker det som. Jeg vil si at han er så PR-kåt, at det hele blir litt patetisk... :yes:

Brynjars pr-kåthet, engasjement og faglige dyktighet gir han en årsinntekt på 12 millioner. Mannen er flink og vet og utnytte systemet. Å ta "cumshot-saken" nå i agurk-tiden er et pr-stunt som vil øke markedsverdien hans enda mer. Ser for meg Mehling i et show om rettsaker og jus om noen år.

Lenke til kommentar
Ser for meg Mehling i et show om rettsaker og jus om noen år.

Det har jeg heller ingen problemer med å se for meg... :D

 

Han er en luring ja, men også veldig irriterende til tider.

Helt enig at fyren er irriterende, særlig når du vet at han får 3000 kr timen fra SKATTEBETALERNE for å forsvare en terrorist (noe han faktisk klarer). For alt vi vet kan det være at Mehling sterkt misliker Mullah'n, men han er faglig profesjonell og gjør en kjempejobb. I et land hvor det ikke har vært tradisjon for kjendisadvokater særlig lenge kan slike personer gjøre det skarpt økonomisk, faglig og ikke minst i se og hør.

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar
Ser for meg Mehling i et show om rettsaker og jus om noen år.

Det har jeg heller ingen problemer med å se for meg... :D

 

Han er en luring ja, men også veldig irriterende til tider.

Helt enig at fyren er irriterende, særlig når du vet at han får 3000 kr timen fra SKATTEBETALERNE for å forsvare en terrorist (noe han faktisk klarer). For alt vi vet kan det være at Mehling sterkt misliker Mullah'n, men han er faglig profesjonell og gjør en kjempejobb. I et land hvor det ikke har vært tradisjon for kjendisadvokater særlig lenge kan slike personer gjøre det skarpt økonomisk, faglig og ikke minst i se og hør.

Og når man i tillegg er så PR-kåt som han, ja da tar det av!

 

1200 kr. timen er MYE, men var det ikke slik at han ikke fikk alt han hadde rett på?

 

Faglig dyktig? Jah, det kan du nok si han er. Men siden han er så faglig dyktig at han klarer å forsvare en terrorist, får han kanskje en del uvenner også. ;)

Lenke til kommentar
. For alt vi vet kan det være at Mehling sterkt misliker Mullah'n, men han er faglig profesjonell og gjør en kjempejobb.

Det kommer an på hva målet er det. Å gjøre en god jobb eller å tjene penger og få medieoppmerksomhet (status).

 

En advokat med litt mer yrkesstolthet ville hviska i øret til Mullah'n at man ikke anmelder folk når du er blitt løfta og dermed ikke gjort noen stor sak rundt løftet.

 

Kan nesten garantere at meling ikke vil anbefale Cumshots å akseptere boten. Målet til Meling er å lage mest mulig baluba ut av sakene ene og alene for pr og penger.

Lenke til kommentar
Helt enig at fyren er irriterende, særlig når du vet at han får 3000 kr timen fra SKATTEBETALERNE for å forsvare en terrorist (noe han faktisk klarer).

litt offtopic:

Det er forkastelig at skattepenger skal gå til noe slik, men det er strengt tatt verken hans eller Krekars skyld, den rettsaken var jo håpløs fra ende til annen...

 

Eller er jeg helt enig at han er en mann som vet å utnytte systemet... Trist å tenke at en sånn PR-klovn tjener 12 millioner i året (som ble nevnt over her)

Lenke til kommentar
Det er da faen ikke mehling som er pr-kåt, det er mediene som er kåte på han!

Og hvem gjør mediene kåt på Meling?

Ingen andre enn ham selv, ergo, han er PR-kåt.

Det er krekar forbindelsen som gjør han så populær i media, ikke meling som person, det er klart at når han er talsmann og advokat for mullah krekar, kommer han i media, men media har dratt den langt og invitert han til bla skavlan. Jeg synes det er sporty av meling å stille opp der forøvrig. At han har blitt så populær i media er ett produkt av krekar saken.

Lenke til kommentar

hehe.

 

For det første heter han Meling (som trådstarter skriver) og ikke Mehling. (Måtte bare få det ut, siden det hersket full forvirring i tråden angående etternavnet hans.)

 

Kisen er jo überintelligent. Ikke bare er han en særdeles dyktig advokat han er også den som er best på markedsføring i Norge. Varen "Brynjar Meling" har steget enormt i verdi etter han begynte å ta "sære" saker som ligger i grenseland.

Lenke til kommentar

Hehe

 

Men jeg tenker på meg selv; hadde jeg vært advokat og hatt råd til det, er det godt mulig jeg hadde forsvart de selv! Men jeg hadde også seffern tatt paret som viste seg fram litt under vingene. Rett og slett fordi denne saken hadde ikke fått like mye oppmerksomhet om ikke det var agurk-tid nå og jeg synes ikke de burde få så hard straff. Om foreldre har tatt med småbarn på et show med hr. Schau, har de seg selv å takke...

Lenke til kommentar

Hva er det som gjør Meling til en "særdeles dyktig advokat"? Det han har gjort juridisk er ikke noe kunstsstykke sett med advokatøyne. Han har aldri klart noe utrolig slik f.eks Staff har gjort.

 

At "varen brynjar meling" har steget i verdi er sant sett fra hans side. Samsfunssverdien har absolutt ikke steget i taket og jobben han gjør er ikke så ekstremt samfunnsnyttig at det gjør noe. Forøvrig ved å "markedsføre" seg slik han gjør må han forvente at mange ser på ham som en patetisk prkåt drittsekk som ikke bryr seg det fnugg om samfunnet, men bare er opptatt av penger. Om målet til Meling hadde vært å få sympati fra samfunnet så er "markedsføringa" helt mislykka (men Meling bryr seg selvsagt ikke om mange oppfatter ham som en fjott).

 

torsteinen: Joda krekarsaken gjør at Meling måtte få endel oppmerksomhet, men saken er at Meling ikke gjør noe for å dempe mediekjøret, tvert om. Da må han beregne å bli kalt pr-kåt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...