Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Telenor tenkt og oppgradere enda mer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at telenor har tenkt å og oppgradere linjene enda mer. De som har 704/128 skal få 1028/248 jeg har lett gjenom www.online.no og ikke funnet noe.

Noen som kan bekrefte det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk meg ADSL for flere år siden og da var det 384/128 jeg fikk, etter oppgraderinga nå i sommer så har jeg 1024/256. Jeg aner ikke om det er meninga at jeg skal ha den hastigheta nå, har i alle fall ikke bett om det. :hmm:

Skrevet

Samme her , når vi tegna bredbånd for 1 år hos telenor hadde jeg 384\128 (noe som rokka alle den gangen) :D så et par uker før den gikk ut blei jeg oppringt og spurt om jeg ville oppgradere til 1024/256 som da kostet noe mere , så har da betalt 549 kr i mnd for den linja et år ca da jeg fikk vite i februar at de skulle oppgradere linjene , alle fikk jo da fri bruk , eller slik at man kunne fylle på 5 og 5 gb , den endringen kom med en gang , men hastighets endringen kom ikke før i mai , da de gjorde det manualt på sentralen og gikk etter etternavn , og etternavnet mitt begynner med S :p Men sikkert mange som har fått det fra mars og utover. Uansett så blei min oppgradert til 2048/256 uten prisendring. vet ikke om dette er noe som skal være for alltid eller om dette er en "smakebit" , men det var iallefall slik min blei oppgradert. Evnt kan du jo ringe til telenor og høre , hvis linja di ikke er oppgradert , og evnt om den kommer til og bli oppgradert.

Mvh

Kim

Skrevet
Skrevet 28/06/2004 : 17:32

Hvor har du hørt det?

Jeg var på lan her i helga, så drev noen av de folka som satt bak meg og diskuterte det.

Skrevet
Skrevet 28/06/2004 : 17:32

Hvor har du hørt det?

Jeg var på lan her i helga, så drev noen av de folka som satt bak meg og diskuterte det.

Kan vel ikke kalles sikre kilder... ville heller hørt med Telenor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...