Gå til innhold

CS: et kjipt spill....[moderator venneligst slett]

Anbefalte innlegg

Skrevet
husker ikke datoen?

er det vikitg? feks de som prøver CS på mandager for et veldig dårlig første innblikk av miljøet og begynner og utgi seg for å være med i CS miljøet?

jeg har prøvd spillet endel hos en kamerat, de gangene jeg er hos han, han er hektet på CS som mange andre, lurte litt på hvorfor det var det denne posten egentlig handlet om, rember? (du leste kanskje ikke starten, men det er det denne posten egentlig skulle handle om christaaah, kanskje lurt å følge tråden fra starten neste gang du er i et forum, håper virkelig det ikke blir dette.)

var det ikke du som kjente ingen cs spillere da?

ingen som er i "CS communityet".

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

eller hva med at de som ikke liker cs kan bare se og ikke skrive på denne tråden, så kan vi som liker det si det posetive og hva som kunna ha vært bedre uten at noen som liker et annet spill blir uenig..

(er lov å være uenig, men jeg mener at vi skall slippe den måten som folk oppførte seg i stad) leif er på besøk :w00t:

Endret av ATi-Radeon
Skrevet (endret)
eller hva med at de som ikke liker cs kan bare se og ikke skrive på denne tråden, så kan vi som liker det si det posetive og hva som kunna ha vært bedre uten at noen som liker et annet spill blir uenig..

(er lov å være uenig, men jeg mener at vi skall slippe den måten som folk oppførte seg i stad) leif er på besøk :w00t:

veldig bra!

virker som om det er noen av CS folka som har litt hjerne likevel! :thumbup:

Endret av ~Alex~
Skrevet

min menning=) oppfordrer til debatt, post bare hvis du har noe å komme med=)

Dette innlegget har blitt redigert av ~Alex~, 24/06/2004 : 05:04

se ka han legger til etterpå, eg blir kvalm. det finnes vel logg over ka som e skrevet?

Skrevet (endret)

Jo, sant nok.. men det kan man jo nesten ikke unngå, man må jo høre på hvorfor de som ikke liker CS, ikke liker det!

til Christaaah: Joa, Alex sine inlegg har ikke alltid vært like saklige, ikke mine heller, ikke dine heller, ikke ATi-Radeon sine heller. Men men, klokken er 05:10, jeg ville heller ikke vært spesielt oppmuntret til å forholde meg saklig hvis noen kallte meg homofjott og klovn..

Endret av Earth657
Skrevet

se ka han legger til etterpå, eg blir kvalm. det finnes vel logg over ka som e skrevet?

:dontgetit:

Skrevet (endret)

Vi burde vel alle gå til sengs snart.

Christaah, takk for at du endelig tar litt av skylden for at denne tråden har gått rett ned. Skal fortsatt inrømme at Alex ikke alltid var like sakelig, men han startet en seriøst tråd, og desverre av en eller annen grunn, så gikk den av sporet!

Han startet vel strengt tatt ikke en flamewar, jeg la ikke spesielt merke til denne tråden før [ja jeg må nevne det igjen] ordene homofjott og klovn dukket opp! *ler*

Endret av Earth657
Skrevet

hvem er det som burde bli kvalm av hva den andre skriver?

jeg retter opp skrive leifs og dårlige settninger og du banner konstant kaller folk tåpelige ting osv....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...