Gå til innhold

CS: et kjipt spill....[moderator venneligst slett]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har vi lært:

Aldri aldri aldri, kritiser CS, du vet aldri hvor CS Spillere befinner seg, og hører de et negativt ord om det, så braker det løs med all verdens utrykk og forkortelser..

Ja Christaah, jeg prøver også å være så saklig som mulig, men dine inlegg gjør ikke saken enkel!

Skrevet
hvis dere er så jævlig lei oss, hvorfor ta og lage en tråd får å starte en diskusjon? meningsløst.... zz

tror ikke trådstarter startet dette inlegget for å krangle med CS spillere, men for å få vite hva er det som får folk til å spille spillet! Det er ihvertfall min oppfattelse av utgangspunktet for denne tråden!

Skrevet

husker ikke datoen?

er det vikitg? feks de som prøver CS på mandager for et veldig dårlig første innblikk av miljøet og begynner og utgi seg for å være med i CS miljøet?

jeg har prøvd spillet endel hos en kamerat, de gangene jeg er hos han, han er hektet på CS som mange andre, lurte litt på hvorfor det var det denne posten egentlig handlet om, rember? (du leste kanskje ikke starten, men det er det denne posten egentlig skulle handle om christaaah, kanskje lurt å følge tråden fra starten neste gang du er i et forum, håper virkelig det ikke blir dette.)

Skrevet
husker ikke datoen?

er det vikitg? feks de som prøver CS på mandager for et veldig dårlig første innblikk av miljøet og begynner og utgi seg for å være med i CS miljøet?

jeg har prøvd spillet endel hos en kamerat, de gangene jeg er hos han, han er hektet på CS som mange andre, lurte litt på hvorfor det var det denne posten egentlig handlet om, rember? (du leste kanskje ikke starten, men det er det denne posten egentlig skulle handle om christaaah, kanskje lurt å følge tråden fra starten neste gang du er i et forum, håper virkelig det ikke blir dette.)

var det ikke du som kjente ingen cs spillere da?

Skrevet
alex koffor sletter du de teite innleggene dine?

hvis du teller,noe jeg for din skyld håper du kan, hvis du ikke kan det så kan jeg hjelpe deg å si at jeg har slettet et innleg fordi jeg ikke syntes det var noe vits å argumentere mot deg...

får ikke de veldig gode svarene heller....

Skrevet
husker ikke datoen?

var det ikke du som kjente ingen cs spillere da?

jeg er ikke aktiv CS spiller, har prøvd 'det litt, men vill ikke si at jeg er en "CS spiller"

sorry hvis jeg har snakket litt rotete, det er lit sent=)

Skrevet

Du har jo svart, den delen med Sammhold, lagspill etc, det var et saklig og godt inlegg, men med en gang du begynnte og snakke om homofjotter, klovner, og alex sine foreldre (som jeg fortsatt ikke skjønner), så gikk det liksom ikke helt saklig for seg.

Og det blir også feil og si at vi flamer. Det er vel mere omvendt? Trådstarter spør om hva som gjør CS så bra, en annen utrykker sin mening at de ikke syntes spillet er noe bra, og blir endt opp med å bli kallt alt mulig rart.. hvis det ikke er flaming så vet ikke jeg!

Skrevet

jeg gir deg et forlag trå starter, hva med å skifte topic til

"moderator, please slett denne tråden" så slipper du, jeg og christaaah +++ å bry oss om hvilken spill (livs stil) vi spiller (går/velger)..

Skrevet (endret)
spørsmålet er vel heller om du argumenterer eller flamer?

jeg prøver hvertfall å ikke flame, men du flamer jo meg, min pappa og min mamma, virker ikke som du har den store slevinnsikten

Endret av ~Alex~
Skrevet

trodde folk faktisk ikkje ble dødelig fornermet på et forum av slike utsagn (iom at eg var ganske usaklig), men eg har lært no og skjønner at eg aldri må kalle folk slemme navn

og alex har vert alt annet enn saklig, det må vel du og innse earth

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...