~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 herregud, omfg ingen som har hørt om forskjelige smaker??jeg blir seriøst lei nå, ja pga. dere!!!! mulig det.Tror det handler litt om menninger også, er lov å komme med sin mening i et forum så du trenger ikke å bli irritert=)
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Grunnen er at de som spiller det er jo syke! <- synes standarden var satt allerede eg din homofjott aka ALEX, klovn.
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 (endret) Grunnen er at de som spiller det er jo syke! <- synes standarden var satt allerede eg din homofjott aka ALEX, klovn. jeg kan bare le av deg ikke hver dag man blir kalt homofjott Endret 24. juni 2004 av ~Alex~
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz! sagt som en ekte CS spiller.. haha! Ontopic: En som sa her på forumet at de som ikke likte CS var noobs, det syntes jeg var noe av de dumeste jeg har lest om CS. Selfølgelig er man ikke spesielt proff i CS hvis man ikke liker det!! Så ja, jeg er n00b i CS, jeg spiller det jo ikke. Men det blir jeg syntes fortsatt ikke det er noe bra! Synes standarden var satt allerede eg din homofjott aka ALEX, klovn Det var et voksent innlegg, hvis du ikke liker tråden eller det den inneholder trenger du ikke utrykke deg på en slik måte!
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 synes du var typen til å høre det hver dag. btw saklige inspill du kommer med, stay on topic pls fucktard
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 helvete earth, kor moden eskje du liksom!!11oneone
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 helvete earth, kor moden eskje du liksom!!11oneone hæh?
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 synes du var typen til å høre det hver dag. btw saklige inspill du kommer med, stay on topic pls fucktard hvem er det som går of topic? noen som har noen gode argumenter for å spille eller ikke spille CS? må få denne tråden litt på topic igjenn...
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz! stryk suckerz så har dokkar et saklig innlegg, bare synd at ordkløveri herjer på dette fetteforumet med idioter som alex i spissen
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz! stryk suckerz så har dokkar et saklig innlegg, bare synd at ordkløveri herjer på dette fetteforumet med idioter som alex i spissen *ler fortsatt*
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 hele posten dreier seg jo om en klovn som uttaler seg på vegne av alle som spiller både på lavt og høyt nivå, han må jo være komplett idiot. han tror vel at sc-spillerne sliter med campaign i singleplayer og
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 herregud greier du ikkje finne på nokke bedre å si enn å quote ditt fetthue?
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 hele posten dreier seg jo om en klovn som uttaler seg på vegne av alle som spiller både på lavt og høyt nivå, han må jo være komplett idiot. han tror vel at sc-spillerne sliter med campaign i singleplayer og og hvem kan klovnen være?
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 gode grunner til å spille cs: følelsen av å mestre noe\bli bedre, samhold og vennskap med de du spiller i _klan_ med, lanpremier og kan også status.
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz! stryk suckerz så har dokkar et saklig innlegg, bare synd at ordkløveri herjer på dette fetteforumet med idioter som alex i spissen Ordkløveri ja.. la meg sitere: "nobs" ok, en nob, flere nobs.. (måtte bare slenge med dette) Nob= Definition: [n] an elegantly dressed man (often with affected manners) Synonyms: toff See Also: man of means, rich man, wealthy man , tbh, eskje, suckerz" <= det må sies at dette ikke er helt perfekt norsk heller. Og snakk om saklig inlegg??!! Og si at alle som ditcher Counter strike vet ikke hva man snakker om, blir jo som å si at alle som ikke liker sopp ikke vet hva de driver med? jaja, bra at du og dine gode, saklige, "språk kreative" inlegg retter opp på Alex sine da.
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 alex er forledrene dine søsken? slutt med fettnubingen er du snill, og du er klovnen om du lurer
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 skriver nok rimelig bedre norsk enn de fleste her inne, men det var vel heller ikkje poenget med posten?
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Grunner til å spille cs: Stort "community" (husker ikke det norske ordet), clan spill, konkuranse, clan matches, følelsen av å banke dritten ut av motstanderne.. ja, CS er sikkert døds gøy for de som syntes det er moro. Men smak og behag! Noen liker det, andre ikke, sånn er det om alt! edit: fettnubingen ?? Endret 24. juni 2004 av Earth657
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 misforstod du det eg mente opprinnelig? denne personen som tydeligvis spiller public only og sikkert suger til det og, spør seg om kordan folk kan spille dette spillet. og han har ingen peiling på kordan folk som spiller det mye, egentlig spiller
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Folk må vel få synast at CS er noko dritt utan at andre skal kommentere det med "Omfg n00b du veit ingenting om hva du snakker om assa. CS eier deg HARDT!!!11" Det er beklageligvis eit eksempel på typiske CS kommentarer. Eg spelte CS sjølv ei lita stund, og synest ikkje at miljøet var noko bra, heller ikkje spelet, så det er lagt vekk for lenge sidan. Hate er eit sterkt ord....misliker...kan vel sei at eg misliker CS Har ikkje noko imot verken dei som speler eller argumenterer for det, men eg kan ikkje fordra det eller heile 1337-snakke-miljøet. christaaah er eit typisk eksempel (henviser til hans innlegg som har vorte omtalt fleire gonger) Endret 24. juni 2004 av zeph
Anbefalte innlegg