Gå til innhold

Problemer med steam igjen !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det en måned siden jeg har hatt internett pga flytting. Så jeg så veldig frem til å spille CS igjen. Prøvde i hele går å logge meg på steam, uten resultat. Men så gikk jeg inn på dette forumet, og så at det var "oppgraderingsdagen".

Nå prøver jeg igjen. Og den begynner å laste, men når den kommer til 80 prosent så kommer det opp en rute ved navn:

"PreCondition Assertion Failed!

Name: Entry out of bounds

....

....

(Press Retry to debug the application -JIT debugging must be enabled)

Abort - Retry - Ignore"

Prøvde Retry først, siden det sto at jeg skulle trykke det. Men samme hva jeg velger av de tre, så kommer ruta opp igjen når jeg går inn på steam.

Begynner å bli litt frustrert over steam :( Har ganske ny maskin, og hadde ikke problemer med CS 1.5

Spørsmålet er : Må jeg slette steamen og legge den inn på nytt ? Eller er det noen andre som har vært borti samma problemet som har klart å løse det på en annen måte ?

På forhånd takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
(Press Retry to debug the application -JIT debugging must be enabled)

Der problemet ditt.

Jeg vet selvfølgelig ikke jvordan man enabler den, men les litt på google.

Hvis du ikke finner ut av det så prøv å reinnstaler.

Mulig det kommer av updaten (Er ikke sikker, bare funderer)

Da kan du prøve noen av tipsene Her ;)

Skrevet
Der problemet ditt.

Jeg vet selvfølgelig ikke jvordan man enabler den, men les litt på google.

Hvis du ikke finner ut av det så prøv å reinnstaler.

Mulig det kommer av updaten (Er ikke sikker, bare funderer)

Da kan du prøve noen av tipsene  Her ;)

Fant ut at det er enklest å legge inn steam på nytt. Tror også at det er pga oppgraderinga... :ermm:

Vet du forresten hvor ofte (sånn ca), steam oppgraderes ? Og hvorfor ?

Takk for hjelp :wee:

Skrevet

Oppdateres når steam føler for det, og det oppdateres fordi de fikser buggs.

I oppdateringa som var nå var det stortsett windows 98 buggs som ble fiksa.

Skrevet

Jævlig digg da. SKulle update CS i går, men det gikk til helvete, så jeg la inn Steam på nytt (to ganger, sågar), og nå får jeg ikke logget på Steam en gang. Det står bare "Connecting Steam Account", så drar programmet 100 % CPU. :----------|

Skrevet

Sliter med å få lagt inn steam forsatt, jeg :thumbdown:

(og det er flere som gjør det, ja..)

Nå får jeg en annen beskjed etter å ha reinstallert steam. Error ... ett eller annet.

Gir opp 2. dag på nytt og legger meg. Blir mindre og mindre imponert over steam :cry:

Skrevet

Da går 3. dagen i vasken :(

Har prøvd alle vinkler (for å si det sånn), med mange gode tips på dette forumet...MEN det er ikke snakk om. Kommer nærmere hver gang. Det er det eneste som er positivt :hmm:

Kommer til "launching game", har til og med klart å laste ned 99 prosent en gang. Men så får jeg beskjed om at enten er det internett eller steam det er noe galt med.

Har aldri hatt så store problemer med steam før. Riktig nok har jeg plundra før også, men da har det gått i løpet av en dag...Nå må jeg faktisk lure på om jeg må få formatert maskina mi igjen (gjorde det sist i påsken).

Er det virkelig bare meg som sliter skikkelig med steamen ? Etter å ha prøvd alt folk sier her inne. Helt utrolig at det ikke skal kunne være mulig å få gleden av å spille CS igjen... :no: (virker som at folk får det til etter å ha reinstallert steam, men det har jeg gjort mange ganger. Fra flere steder....Men det er ikke snakk om at det skal funke hos meg)

Frustrert !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...