stutbokk Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Hallo,, jeg tenkte jeg skulle dele opp hardisken min litt,, og før så har jeg brukt Partition Magic 8 Men denne gangen får jeg bare en feil som gjør at jeg ikke kommer inn i menyen i dos da,, altså jeg skulle gjøre det i dos..Det er litt irriterendes,for jeg har gjort det mange ganger før med det progget... så jeg hakke peiling på hva som er feil... Og en ting til.. går det ann og gjøre det med fdisk? Eller finner den ikke de delte hardiskene mine da ? Og finnes det noen andre Partisjonerings programmer en Pt Magic??? Jeg er oppgitt av dette dritthovedkortet jeg har asss.. ( Asus P4c800-e deluxe),,,PLutselig funker bare ikke pt magic etter å ha skiftet hovedkort,,, ? Spesielt,, Håper det finnes noen der ute med noe svar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Hvilken feilmelding får du av partition magic da? Kan du skrive litt mer om hva som skjer, da vil det kanskje være litt lettere å hjelpe deg.
Thorvald Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Du bør innstalere på ny når du har skiftet hovedkort. Har du prøvd med win-xp sitt partisjoneringsverktøy? Høyreklikk min datamaskin, behandle, diskbehandling.
stutbokk Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Skrevet 21. juni 2004 Dette kommer opp da.. Starting Caldera DR-dos... Men så kommer dette opp HIMEM.SYS : Warning : Addres line A20 already enabled HIMEM.sys 2.36 Og så står det bare sett in pt magic disk 2 ,, og når jeg da gjør dette ,,, loader den som vanlig,, men så kommer det opp Critical error : ABort,Retry,Ignore,Fail? Og så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre,,,,,, nei jeg har ikke testet xp sitt verktøy,, Men er det noe særlig da?Bør jeg innstalere pt på nytt i windows, og så lage nye disketter som jeg kan boote med? er det det du mener`? Siden jeg har byttet hovedkort....
Hårek Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Er det data på den disken som du skal ta vare på? Hvis ikke så kan du bruke andre verktøy enn PM for partisjonering. Eneste fordelen med PM er at man kan forandre størrelsen på partisjoner med data på. Du har byttet hovedkort, da bør du antagelig installere XP på nytt. Og da gjør man partisjonering fra installasjonsprogrammet, helt unødvendig å rote med floppy og andre programmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå