Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Latterlige klær hadde alle metalbandene på 80-tallet. Har du sett sceneklærne til Iron Maiden i 1984? *grøss*

7792480[/snapback]

Sykkel outfit er bedre en conan gayness.

Skrevet

Gir egentlig en god faen i hva slags klær karene bruker, så lenge musikken treffer meg i hjertet. De kan springe rundt i kjoler for all I care.

Skrevet
Gir egentlig en god faen i hva slags klær karene bruker, så lenge musikken treffer meg i hjertet. De kan springe rundt i kjoler for all I care.

7794182[/snapback]

Dont over do it. De gutta kan finne på noe sånt.

Skrevet

7794182[/snapback]

Jo jo, men hvem har sagt at musikken er dårligere pga de er Conans?

Skrevet
De kan springe rundt i kjoler for all I care.

Finnes jo mange gode band som har gjort dette, bla. Placebe, deres "etterfølger" Indochine og ørten band i den japanske Visual Kei-scenen. :)

Skrevet (endret)

Åhåå, gleder meg til februar nå. Naglfar skal slippe et nytt album, nemlig "Harvest". Gleder meg til å høre mer fra det bandet som introduserte meg for Black Metal.

Dessuten er cover-arten som alltid fet:

enter_harvest.jpg

*bestille Limited Edition*

Endret av king_of_kong
Skrevet

Men selv liker jeg de best fra tida da Jens Rydén var vokalist. Pariah ble ikke like tøft som det andre.

Selv eier jeg bare Ex Infernis EP-en, men jeg har lyst til å kjøpe de andre når jeg får penger.

Skrevet

Og da har jeg fått Arcturus t-shirten med den gamle logoen på brystet! Falsk fra mexico, men jeg trur faktisk det er det beste for Plastichead har alltid så små trykk, logoen hadde vært halvparten så stor bare. Pluss at Plastichead bare tilbyr den gamle logoen som girlie. SEXY

Skrevet
Og da har jeg fått Arcturus t-shirten med den gamle logoen på brystet! Falsk fra mexico, men jeg trur faktisk det er det beste for Plastichead har alltid så små trykk, logoen hadde vært halvparten så stor bare. Pluss at Plastichead bare tilbyr den gamle logoen som girlie. SEXY

7800646[/snapback]

*stjæle* :D

Skrevet

7800646[/snapback]

7802588[/snapback]

Prøv deg. Men seriøst, den er hot sex. Ble favoritt shirten min før jeg hadde pakka den ordentlig opp.

Skrevet

7800646[/snapback]

7802588[/snapback]

Prøv deg. Men seriøst, den er hot sex. Ble favoritt shirten min før jeg hadde pakka den ordentlig opp.

7802594[/snapback]

Må ha en sånn :ph34r:

Skrevet

7800646[/snapback]

7802588[/snapback]

7802594[/snapback]

Må ha en sånn :ph34r:

7802601[/snapback]

Hehe, jeg skal ha meg en til, så det er dobbel så stor sjanse for at det ligger en Arcturus t-shirt i skuffen.

Skrevet

Lurer også på det. Rockshop.no har forresten utrolig lang leveringstid, mellom 2 og 4 uker er det vanligste, jeg har vel venta to uker på mine t-skjorter nå :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...