Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trondz1 skrev (3 timer siden):

Har gamle skjermkort noe for seg? har 6 gamle amd 6970 liggende i kjellern + en del andre ting så jeg kunne sikkert satt sammen et par maskiner som kunne stått i kjellern og tura på?

Kan virke som du har kort som akkurat er en generasjon for gammel. Kort som er "Godkjent" finner du i denne lista;

https://apps.foldingathome.org/GPUs.txt

Hvis du ikke finner kortet her er det små sjansjer for å få de igang. Men du kan jo prøve et? Du får ihvertfall godt med varme for hvert PPD.

Har sjekket litt nøyere i txt. Kan se ut som det kan gå! Kjør i gang.

Endret av Ruskepus
Sjekk
Lenke til kommentar

Så ble jeg litt usikker igjen. Det kan hende det er et "godkjent" kort, men at det er obsolete! Du vil ikke få jobb på det, da det bare kan gjøre single presisjon. Og at det bare ikke er fjernet fra lista ennå. Les litt på denne; siste poster:

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=83&t=24249&start=60

Og vi har akkurat tatt i bruk core22 siden den gang, så du vil trolig ikke få jobb. Men du får prøve:ph34r:

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (34 minutter siden):

Alle monner drar. Men hvor mye PPD gir sånne om dagen, tro? Jeg fant ingen tall.

Helt ærlig, gjør det virkelig det? Altså, er enig med deg på ett vis. Men ett slikt kort i disse dager, hvor servere overbelastes, mener jeg er bortkastet og unødvendig (forsøker å holde ryggen rak, men når en ser PPD'en din så er det jammen ikke så forbanna enkelt :)). 

En må kunne si på ett punkt at det nesten er bedre om en la vær, uten at det trenger å være en hovedregel? Her kan en jo kjøpe en gpu for en slikk og ingenting å spare masse strøm penger, like vel få mye bedre PPD. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...