Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, War said:

Til de som vil følge med. 

Sett ip i config på remote til 0.0.0.0/0 og reboot klienten. 

Så legger man inn HFM.NET og adder klientene med ip.

Bare klienten på maskinen hfm er på trenger 127-adressen, og på ppd-siden til extreemeckokkers har du iden din til hfm i nettadressen på ditt navn ?

Takker for tips :)

Lenke til kommentar
FranZe skrev (2 timer siden):

Hadde egentlig planer om å slå av maskinen en liten stund men når en fikk en slik så må en nesten bare vente. Denne ligger på mellom 1.8 og 1.9. Ble nødt til å ta ut 1070 kortet dessverre :( 

2070 ppd.jpg

 

Om du er ivrig i gamet, kunne vi jo sett om det var noen som hadde noe gammel HW som kunne vært brukt til base for en dedikert folding-PC?

Lenke til kommentar
6 hours ago, War said:

Til de som vil følge med. 

Sett ip i config på remote til 0.0.0.0/0 og reboot klienten. 

Så legger man inn HFM.NET og adder klientene med ip.

Bare klienten på maskinen hfm er på trenger 127-adressen, og på ppd-siden til extreemeckokkers har du iden din til hfm i nettadressen på ditt navn ?

Hvorfor bruke HFM.NET når du kan overvåke i fah klienten. Har selv slettet hfm.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen her som hadde hatt noe imot om det plutselig dukket opp brukere i dette teamet med følgende navn:

komplett.no

Elkjop.no

power.no

digitalimpuls.no

osv osv.

Alle maskinene på samme bruker i dette teamet. Så viser de alle at de står sammen om dette men fremdeles har en liten onkurranse på gang innad i dette teamet som tross alt har fått endel omtale før. Hva tror du ville skjedd PR messig om de istedet for å danne sine egne team fra scratch, faktisk hadde vist sin støtte til de som har gjort dette siden mer eller mindre dag 1. Og kanskje tom endt opp med å redde teamet fra å falle nedover listene. Jaja. Det er lov å drømme.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte etter jeg hadde skrevet og postet innlegget noe av det samme mtp filialer. Men tror nok effekten av å støtte dette teamet kontra å danne nye team ikke skal undervurderes. Det virker på meg ganske så sprøtt at jeg med min hardware skal kunne ligge på topp 10 i laget som ligger på 4 (snart 5.) plass. Med 2 "gamle" spillmaskiner som ikke engang er OC`d.

Når det gjelder synligheten, vel. Tror ikke det bør undervurderes at laget de joiner (sammen med andre leverandører kanskje) har endel goodwill over en årrekke. Den slags PR er vanskelig å komme over til vanlig. Og hadde det ikke vært for krisen, så ville det muligens blitt annsett som snylting. I dont know. Jeg er ingen PR mann, men vet hva jeg hadde respondert på.

Innad i teamet er det jo rom for "a bit of friendly competition" om der er flere filialer, kjeder osv. Men om alle også drar team hardware.no opp så vil nok det også ha en positiv PR effekt.

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (53 minutter siden):

 

Om du er ivrig i gamet, kunne vi jo sett om det var noen som hadde noe gammel HW som kunne vært brukt til base for en dedikert folding-PC?

Mangler egentlig bare cpu og hovedkort. Litt usikker på om HK'et (x99) fungerer, men cpu'en er i alle fall dau. Har egentlig alt det andre liggende (enn så lenge). Har tenkt på det å bare få tak i noe av det rimeligste som er å oppdrive bare for å få satt den opp. Men budsjettet til datadeler er på en måte strukket :( Men får en tak i noe brukt så går det jo fint an å bruke det. Har tittet litt på finn.no... Vet ikke om jeg skal flire eller grine, men da er det like så greit å kjøpe nytt når en ser prisen. Men er det noen som har HK og cpu liggende som de ikke bruker ja, så får en rope ut :) 

Har tenkt egentlig å få tak i en i3 og ett rimelig HK etter hvert. Da har jeg 3 maskiner og 4 skjermkort jeg kan kjøre. Så får jeg forsøke å heller få tak i skjermkort som gir mest mulig ppd. Ser for meg at det blir nok for meg å oppdatere dette med jevne mellomrom. Men det får en ta som det kommer. Sånn går nå dagene :)  

Lenke til kommentar
AveMORphine skrev (24 minutter siden):

Har i7 920 m asus p6t som virket sist jeg testet det om du vil ha det?

 

Takk for tilbudet, men ser ut som det ordnet seg med en amd (2200) cpu, så får jeg bare tak i ett HK til den. 

Har noen slike tilgode lapper hos komplett som kommer godt med.

Sparer litt strøm også da, ikke værst :)  

Endret av FranZe
Lenke til kommentar
1 hour ago, War said:

Bare gammel vane og for å se updates i nye jobber og endringer i kreditt og tider osv som kommer par ganger pr dag.

Logge feilet wu, se om noe er rart når den regner ppd etter download time , sjekke hvor mange core 21 på 0.01 sek osv

Hehe. Jaja. Prøv selv ser ikke forskjellen mellom dem. Log har du i fah klienten. Hvorfor sløse med ett program til.

Var betroz som gjorde meg oppmerksom at det var i klinten( om jeg husker rett)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...