Gå til innhold

Problem med å brenne DVD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Pioneer DVR-107D og bruker Nero som brenneprog. men jeg får ikke til å lese de platene jeg nettopp har brent. (Memorex DVD+R) Er det noe spesielt jeg må sette som innstillinger i Nero, eller er d selve platene eller er det noe helt annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en Pioneer DVR-107D og bruker Nero som brenneprog. men jeg får ikke til å lese de platene jeg nettopp har brent. (Memorex DVD+R) Er det noe spesielt jeg må sette som innstillinger i Nero, eller er d selve platene eller er det noe helt annet?

Hva du må gjøre kan jeg ikke svare deg på :no: men jeg opplever akuratt det samme problemet du har med din Pioneer 107. Prøv med Memorex i minusformatet og jeg kan nesten garantere at det funker :) Prøv også med en RW plate i pluss, den skal det også gå med. Nå må jeg jo si at jeg bruker 2 maskiner med brennere i hvor det er XP på begge med samme brenne/ripe programmer, det er kun den hvor 107 står som lager krøll + at når jeg bruker 106 som står på den andre maskinen så oppstår samme problem, jeg har forøvrig også en Plextor 708 også på denne maskinen, med den har jeg ikke de samme problemene i samme prog. Om det er Pioneer som er problemet er vel litt for drøyt og si men prøv deg frem med minusplater så går det nok i boks.

Mvh

svarteF

Skrevet

Hmm... Lurer faktisk på om det er Nero som er/var problemet, for når jeg prøvde å brenne med Easy Cd/DVD Creator, gikk det helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...