Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

whatpulse_splash_large.png

 

- Hva er WhatPulse egentlig?

 

Ja de har en fancy webside med masse stats og masse brukere, med mange menesker lurer fortsatt på hva Whatpulse egentlig er.

Denne siden prøver å forkarer deg litt mer om akuratt hva dette er, en simpel tasteteller.

 

Hensikten med Whatpulse er simpelten og same statistikk om din computes adferd.

Noen menesker (som meg) bruker det til å fastsette hvor mye jeg bruker og er på PC-en min, som hvor mange tastetrykk og hvor langt jeg flytter musa mens jeg spiller for eksempel. Whatpulse teller tastetrykk, museklikk og hvor langt du flytter musa.

 

- Men hvordan fungerer det ?

 

WhatPulse opens a so-called "keyhook" when it's booted, which listens to incoming Windows messages about the keyboard, the keyhook sends these messages to the program itself, and the program first determines if the key pressed is a proper key (Every standard keyboards' keys are counted) and then simply does PreviousKeyCount + 1.

 

Pulsing: Når du "pulser" sender du dine tastetrykk i whatpulse programmet til servern sammen med resten av infomasjoen om din account. Da kan servern avgjøre hva de skal gjøre med dine tatetrykk. Hvis "pulsen" går som planelakt vil clienten sette tastetrykkene dine til 0 og dine gamle tastetrykk er addet til din profil i server databasen.

 

Og for alle dere som tenker: "oeh mi god a keylogger, no way!",

Whatpulse er ikke og vil aldrig bli noen keylogger, det samler bare dine tastetrykk som du taster og bare de. (see Privacy Policy)

 

NB: Du burde ikke bruke en profil til mer en en pc, dette vil ende med problemer med å få pulset.

 

- Så hvorfor skal jeg være med?

 

Jeg synes det hvertfall er litt morro å se hvor mye jeg taster på en dag og sammelign dette med andre, sammenligne spill og se hva du får mest tastetrykk, museklikk og musedistangse på.

Ha konkuranser med venner og se hvor mye jeg taster mens man spiller. Men mest bare for morroskyld.

 

La oss se hvor mye vi her på forumet klarter å trykke/klikke om dagen !

 

- Diskusjon.no WhatPulse team

 

Har laget et nytt team for alle oss her på diskusjon.no forumene og alle våres venner på Whatpulse siden Dolphin Project gikk under 11/01-2007.

Håper så mange som mulig lager en ny accout og joiner oss igjen på det nye og forbedrede pulse teamet.

Alle nye er også velkommende!

(skal prøve og oppdatere siden litt oftere en før også :thumbup: )

 

- Dette ser interesant ut. Hvordan joiner jeg?

 

Her er en liten walktrough:

1. Last ned WhatPulse: nyeste versjon er anbefalt

2. Instaler WhatPulse

3. Registrer deg

4. Trykk på aktiveringslinken du får på epost.

5. Logg deg inn

6. Join Diskusjon.no Team: » Teams » Join a team » Tast inn: diskusjon.no » Søk » Join Team

7. Finn igjen WhatPulse iconet som ligger i tray. Høyreklikk og gå inn på: [ Account » Your accout info ] og logg deg inn der.

8. Nå er det bare å taste og klikke i vei, Hurra !

 

 

Download:

 

download-windows.png

-Version 1.7 (589KB)

 

download-osx.png

-Version 1.2 (928K)

 

download-linux.png

- Version 1.2 (32bit) (199K)

- Version 1.2 (64bit) (199K)

- Setup script (2.4K)

 

 

 

NB: Er en fordel og gjøre så programmet startes opp i oppstart. Gjør dette vel å gå høyreklikke på programmet i tray og finne "Program settings" og klikke av "Launch at Windows Startup"

 

- Linker

 

» Forums

» Downloads

» Knowledge Base

» Contact

 

- News

 

WhatPulse for Windows 1.7

 

We're proud to (finally) present WhatPulse for Windows 1.7 to the world.

 

Windows 7 has issues with version 1.6 and below, it is possible for WhatPulse to suddenly stop counting. (usually under high load of the computer). We're glad to say that these problems have been solved in 1.7 and recommend everyone using Windows 7 to upgrade.

 

Windows 7 support is not the only change, here's a small list:

 

- New communication protocol

WhatPulse now communicates with the website over HTTP, which means a lot less hassle to get it working from a secured network. (proxies understand the pulses)

 

- Portable mode

There is now a portable mode setting available in the preferences window. Enabling this will allow WhatPulse to run from a USB disk or other portable media. This makes it easy to take WhatPulse with you.

 

- Key Frequencies image generator.

It is now possible to send your key frequencies to the website and have it create an image out of it. An example can be found here: http://bit.ly/cXF7dL. The images will be presented on the website better in the near future.

 

- Others

There's a new setup wizard.

Several bugfixes with large distance increases seen when using RDP.

Several other bugfixes: http://bit.ly/bDh7Dz

 

-

 

Facebook application

 

 

You can now show off your statistics on your Facebook profile!

 

Thanks to c-smith, you can now find a WhatPulse application here: http://apps.facebook.com/whatpulseapp/

 

For questions or additions, use the forums

 

 

- Statistikk

 

Team Tastetrykk: 324,115,613

Team Musetrykk: 130,044,087

-

 

Diskusjon.no currently has 100 members, and counting.

We have typed 324,115,613 keys and clicked 130,044,087 times alltogether.

Our team holds 0.08% percent of all the teams/users of this project.

 

-

 

Project WhatPulse has 166,188 active members, which have typed 409,816,170,729 keys, have clicked 158,133,245,043 times and moved their mouse 22,295,459 miles.

 

This is an average of 2,465,979 keys, 951,532 clicks and 134 miles per user. We have 11023 teams and 86048 team-members.

 

We have 40,612,999 recorded pulses, of which _ARAGORN_ has pulsed the highest keycount so far - which was 320,125,646 (pulsed on 2010-11-10 04:39:54)

 

- » Diskusjon.no Team

- » Overall

- » Users

- » Teams

- » Countries

 

twitter-4b.gif

 

Project Dolphin:

R.I.P

Team Hardware.no

Tastetrykk: 1,520,180,787

Medlemmer: 719

Endret av insider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...