Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den trancen som har blitt anbefalt til nå.. er av nyere dato.

Den nyere trancen mangler sjel, syns jeg.

 

Mye av dagens trance har for mange elementer i seg.

Tranc er er bra nok med bare 3, til 4 instrumenter.

 

Den eneste låten som har vært i nærheten så langt er

 

CosmicMan - KrystalDreams

 

 

 

(denne posten blir redigert etter hvert som forslag kommer inn.)

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Herregud, om han liker Rewza Helicowpter så får det være hans sak. Fatter ikke hvorfor du skal legge deg borti det.

 

Jeg foreslår herved Tine - Vil Ha Deg.

Jeg spurte etter det beste av trance.

 

Har du sett Rose hellikopter i en "best of trance" cd i det siste=? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Mye av dagens trance har for mange elementer i seg.

Tranc er er bra nok med bare 3, til 4 instrumenter.

 

Den eneste låten som har vært i nærheten så langt er

 

CosmicMan - KrystalDreams

Det er vel mer smak og behag. En Trance låt kan være bra med få elementer, men jeg mener den blir bedre jo flere elementer den har i seg.

 

Nå utga ikke Matti Laamanen låta Krystal Dreams under aliaset Cosmicman, men Sundawner. Personlig liker jeg ikke musikken til Matti Laamanen, jeg synes rett og slett at han produserer Epic Trance med lav kvalitet.

Lenke til kommentar
"Tetris sangen" hvis noen aner noe ?

Drit fet.

Ellers Discovery sangen drit fet og den "jodle sangen".  :green:  (Er vel det eneste "trance" jeg liker)

2PM - Tetris...den er kul ja :)

 

Til alle som har ein stor trang for å diskutere Dina, Tine, Rosa Helikopter osv...please la være. Hadde dere vore interresert i sånne useriøse innlegg dersom du hadde spurt etter noko?

 

Gå inn i ein tråd der vedkommande spør etter ein CPU til eit AMD hovedkort og foreslå Intel...det er like dumt...skjerpings :mad:

 

Spilles låta på radioen blir den diskvalifisert. Dette er nemlig ikke skikkelig trance, men

fordervet plastisk pop trance, med elendige kvinnelige vokaler.

 

Så med andre ord, har du tenkt å foreslå Dina og lignende trance artister som etterligner orginal låter som plagiat. KOM DEG UT HERFRA!

 

Er det så vanskelig å enten gje han det han vil ha eller halde kjeft?

 

Rosa helikopter

Jeg sa særiøse forslag. Du viser ikke respekt, når du fpreslåt noe så dårlig.

Herregud, om han liker Rewza Helicowpter så får det være hans sak. Fatter ikke hvorfor du skal legge deg borti det.

 

Jeg foreslår herved Tine - Vil Ha Deg.

 

Han skriver jo i FØRSTE post at han ikkje ville ha det, er det så vanskeleg å forstå? Det er ikkje snakk om kva folk liker her eller ikkje, men kva han er interrestert i. Ikkje foreslå Metal til ein som spør etter rap :hrm:

 

Edit: Sorry for den lange OT posten Xanitra, skal finne fram litt trance til deg som kompensasjon

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Herregud, om han liker Rewza Helicowpter så får det være hans sak. Fatter ikke hvorfor du skal legge deg borti det.

 

Jeg foreslår herved Tine - Vil Ha Deg.

Jeg spurte etter det beste av trance.

 

Har du sett Rose hellikopter i en "best of trance" cd i det siste=? :thumbdown:

Har ikke peiling/hører ikke på trance, nevnte bare en av de trance sangene jeg husket best.

Lenke til kommentar
Aner ikke, hører ikke på trance.

Da trenger du ikke å poste i denne tråden.

 

Trådstarter ber om innlegg fra folk som har peil på trance.

mao, de som ikke har peiling, poster ikke.

 

Flere userriøse innlegg tolkes som spam, med de følger det har.

Lenke til kommentar
Jeg bare reagerte på hvordan suzze ble "angrepet" for å poste en låt, jeg.

Ok, bare for å få det på det rene så beklager jeg at jeg virket litt hard i stad. Men jeg ville som sagt bare ha det beste.. Takk for at du er åpen om ting og tang, og takk for ditt inspill

Lenke til kommentar

 

Edit: Sorry for den lange OT posten Xanitra, skal finne fram litt trance til deg som kompensasjon

NP :thumbup:

 

Så mye som du beskyttet meg og tråden min, applauderer jeg deg, og gir deg en kjempe deilig låt som du kan kose deg med:

 

 

:thumbup: Earthbound - Mission Dreams (Spacecorn Remix) :dribble:

 

Kort anmeldelse:

DENNE er rå den... Orginalen er bra den og, men Spacecorn har her virkelig jobbet for å gi orginalen det little ekstra. Dance till you drop, for denne er vidunderlig, selv om den er av nyere dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...