Gå til innhold

Erfaringer med billige laserskrivere?


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha min første laserskriver, og ser først og fremst etter en billig en.

Den må gi minst "middels" antall utskrifter pr krone til tonerkassett også.

Farge trenger jeg ikke.

 

Har sett noen hos Elkjøp fra ca 1700,- men vet ingenting om laserskrivere.

 

Noen som har erfaringer med noen slike? Helst under 4000,-

 

Hva med multifunksjonslasere (trenger ikke fax da, men utskrift, skanning og kopi), er de dyre? Noen "rimelige" som anbefales? Gjerne under 6000,- om det er mulig.

 

Ikke at jeg trenger å skrive ut så utrolig mange ark egentlig, men digger de sylskarpe utskriftene av tekst jeg får med laserskriverne jeg har prøvd hos andre.

 

 

Prøvde å poste under "fotoskrivere", men da det ikke er snakk om en fotoskriver, ble jeg anbefalt å poste her i stedet.

 

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet meg en Epson C900 fargelaser. Den skriver meget bra, og leveres med fulle tonere. Det er viktig å sjekke, en del billige lasere leveres med kvartfull toner når du kjøper dem. Liker skriveren godt, den bruker litt lang tid fra dvale til første utskrift, men ellers er den mer enn rask nok for meg. Skriver skikkelig fint, oppløsning på 2400 dpi, hvis jeg ikke husker feil. Koster 4900 på PS. Pluss på med en scanner til 800 kroner, og du er innenfor grensen på 6000- for en fargelaser.. Hadde ikke vært i tvil. Et annet lite tips- hvis du skal dele skriveren i nettverk, og du kjøper en billig laser, sjekk at det er støtte for det i driveren, brant meg på den med en Minolta- laser for noen år siden. Umulig å få delt den, selv etter å ha brukt alle triks med lokal installasjon, forandre post osv.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...