Gå til innhold

Star Wars Galaxies: An Empire Divided 14-Day FREE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har www.fileplanet.com lagt ut en 14 dager lang trial til galaxies. Jeg har aldri prøvd spille, så tenkte jeg skulle begnytte sjangsen til og få prøvd det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke lastet ned filen, jeg får bare opp subscriber serverne, ikke publicene. Men på de andre filene på fileplanet får jeg opp public-serverne. Flere som har samme problem? :hmm:

Skrevet

Jeg er medlemm av dem så hakke det problemet. Jeg trur dere som bruker de public serverene må vente litt, mener og huske at jeg leste noe om det der et sted.

Skrevet

Ja, vi må stå i kø for å laste ned en fil. Men det ser ut som ingen av public-serverene har fått denne filen. Håper at de får den snart.

Skrevet (endret)
Fjorten dager er omtrent så lang tid det tar å bli VANT til systemet i spillet :p så det blir nok ingen Jedi på dere på den trialen

hvem har sagt at jeg skal være Jedi :dribble:

hehe må nok bli noe annet jeg da :p i dag kommer foresten spillet i postkassa, så jeg tror ikke jeg bryr meg om den trail greia :D

Edit : det kom vist ikke i dag heller :cry:

Endret av Lord Hell
Skrevet

Det brae med fileplanet er jo at man kan forlenge de 14 dagene, ved å lage en til account der. Da får man jo en ny registrerings kode, men jeg tror man må beholde installasjons fila. Dette er jeg ikke helt sikker på , vel å merke.

Skrevet (endret)

hvis jeg liker SWG kan jeg da gi dem kreditkort nummeret mitt(eller no sånt) istede for å kjøpe spillet? en ting til... kan man spille som stormtrooper?? :love:

Endret av Flexi
Skrevet

har sett mange boter med storm trooper drakt, og har også møtt på en del spillere som vil selge storm trooper drakta si så jeg antar det. :p Commando eller noe

Skrevet

Er det ikke slik at man kan anskaffe seg en StormTrooper Armor slik at man ser ut som en?

Hvordan er spillet egentlig? Skal laste ned trial i løpet av dagen... Er det mye og sette seg inn i? Noen tips? :innocent:

Skrevet (endret)
virker som et greit spill.. men det er litt vansklig i starten.
noen som har et par tips?? :-)

EDIT: er det noe jeg kan gjør så det slutter å lagge så jævli?? :cry:
kan jo ikke nyte spillet engang :cry: :cry: Endret av Flexi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...