Gå til innhold

5 Gode grunner til å kjøpe X-Box istenfor ps2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-20 11:32, Roamer skrev:

Forresten er det umulig å sammenligne screenshots, fordi Xbox bruker et annet verktøy for å ta screenshots direkte fra spill i en høyere oppløsning, du må derfor se det i aksjon før du kan sammenligne. Men, uansett er ikke det så veldig imponerende det jeg så i det screenshot'et, veldig enkel geometri og lite detaljer, det er bra men om det er på Rogue Leader II nivå kan diskuteres.


 

Finn noen flotte bilder fra Rouge Leader da. Fant noen som var ute av fokus, men har sett helt klare bilder også. Om du åpner øynene (og ser på de andre bildene som var der) så vil du se at grafikken er helt topp. Må også tenke på at det er noen måneder til Crimson Skies kommer..

 

Har ikke bredbånd enda, så jeg gidder ikke å laste ned noen filmer, hehe.. (får i mai, yuppie!)

Lenke til kommentar

Ikke få meg til å le!:) Se på detaljnivået på Rogue Leader II kontra Starfighter.

 

Spesielt synes jeg bilde 18 og 19 er fete og alle fra Death Star levelen.

_________________

"You can go a long way with a smile.

You can go a lot further with a smile and a gun."

- Al Capone

 

[ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-20 21:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 11:37, SintBrus skrev:

Tvertimot! De firmaene som konkurrerer med Microsoft vil forbedre sine produkter for å idet hele tatt selge. Dermed blir det bare mer og bedre software til oss brukere.


 

Hvis meg et annet OS enn Windows som blir støttet av de fleste hardware og software utviklere!

Lenke til kommentar

Problemet med star wars er at stoffet blir resirkulert, det er alltid den isplaneten, den sand planeten, astroidebeltet og death star.. Universet har mye mere potensiale enn det, har lest noen av tegneseriene, og de er minst like interessante, og det blir ikke repetert så mye.. Hvorfor ikke et Boba Fett spill?

Lenke til kommentar

Forresten, det er greit at miljøene er brukt før. Det er jo naturlig egentlig, når spillet er basert på den første filmen. Og grafikken teller faktisk litt, når den nærmer seg sin filmatisk motpart. Sjekk dette, du kan faktisk se bakketroppene i bagrunnen, disse er selvsagt modellert i full 3d:

 

Bilde

 

_________________

"You can go a long way with a smile.

You can go a lot further with a smile and a gun."

- Al Capone

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-25 20:44 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...