FuglFøniks Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Hei, tror jeg har koplet nettverket her litt feil. Har WLAN router m/ 4porters switch fra 3Com, som faren min bruker. Først trodde jeg at jeg bare kunne bruke denne selv, altså uten annen switch, but I was wrong. Jeg fant ut at når jeg kun brukte WLAN switchen, ble det spikes, eller hva nå enn det heter, i CS. Gikk ca. 5sek., også føyk ms'en min opp til 3/400. Så gikk det 5sek, og nye 5sek... Snakket da med en IKT ansatt på jobben til faren min, som sa at dette ville ordne seg med en switch, så jeg kjøpte til min store fortvilelse dette. Da funket det, men jeg føler nettverket er så ustabilt! Kan si sånn: Fra NGT Router til SMC switchen min, og fra mine to stasjonære PC'er til denne switchen. Det går også en TP kabel fra denne til WLAN routeren. Nå går det altså ingen kabel til switchen i 3Com (WLAN) routeren. ER DETTE RIKTIG? - Håper dere forstod hva jeg mener, men det er ikke så lett å forklare pain
MasterBlaster Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Kan du prøve å forklare hva problemet er en gang til og samtidig skissere hvordan nettverket ditt er, evt. skal være? Ta med hvilke komponenter du har og når problemet oppstod (Hva gjorde du).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå