Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Har smelt ned irriterende syklister med døra. Spesielt når de stopper trafikken og skaper kø. Dette med helt åpne fortau, uten en eneste fotgjenger. Har fått kjeft en eneste gang tilbake. Dette fordi det var noe verdifullt i veska til vedkommende. Ikke av lovbruddets natur, ironisk nok. Har noen god bulker i døra som bevis.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Livet er deilig når du har fått en bil som kjører opp i ræva på bilen min i 50 sone. Slår på gopro kamera for å så spyle godt med spylervæske så de kommer på den blankpolerte bilen bak. Han kjører forbi og ut med handa og viser meg fingeren. :) Så havner han bak en ny bil og begynner å tute før han kjører forbi......en sivil politi.

Han blei stoppa selvfølgelig og jeg har det på video. :rofl:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Livet er deilig når du har fått en bil som kjører opp i ræva på bilen min i 50 sone. Slår på gopro kamera for å så spyle godt med spylervæske så de kommer på den blankpolerte bilen bak. Han kjører forbi og ut med handa og viser meg fingeren. :) Så havner han bak en ny bil og begynner å tute før han kjører forbi......en sivil politi.

Han blei stoppa selvfølgelig og jeg har det på video. :rofl:

Pics or it didnt happen

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"klage" og "klage"

 

Synes det er forundrende morsomt med folk som har råd til fin bil, men som desverre ikke greier å håndtere den.

 

En kar i typ 30-40årene med fin porsche 911. Drev å rånet rundt, ga på i masse kryss, legger meg bak han, ser han titter i speilet og tenker: fyfaen nå skal jeg vise denne pjokken bak meg hva bil er. Vroom Vroom, *kvælt* Holdt på å grine av latter, fyfaen så flaut for han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prestasjonsangst, helt klart.

 

Minner meg om når jeg hadde en '86 Celica med en "crusty" girkasse. Skille gi på ut av et kryss, 6-7000 rpm, trapet inn clutchen røsket den i 2. *krrrrr* tilbake til fri, slipp clutch, trapet inn clutch på nytt og inn i 2. *krrrrr* *krrrrr*, tilbake til fri og tenkte "fuck it" inn i 3. *drrrrr* og bilen gikk fra full galopp til lett jogg.

Det var flaut.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Det som skjer i den videoen er jo omtrent barneskolepensum i hvordan man ikke bør sykle. En ting er at bilistene kanskje er i overkant fokusert på lyset som skal skifte farge, men jeg tror ærlig talt de færreste hadde fått øye på sykelisten og klart å reagere før det var for sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...