Gå til innhold

Ja, enda en tråd om FPS


Anbefalte innlegg

Dette er min masin:

XP2000 @ 1,75 GhZ

512 mb ram pc2100

msi kt3ultra 2 hk

Radeon 9800 Pro

 

Altså, f. eks på Aztec har jeg rundt 80-70 i rommet (når man kommer ut døra), og ligger gjerne på en 70-80 i kamp på andre maps. Er det ATI-kortet som er problemet, eller er det en av de andre komponentene? Noen drivere som anbefales til CS? :roll:

Endret av Stilus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asså herregud....har det noe å si så lenge den er på/over 60fps? :ermm:

Å NEI!?! har du ikke 100 fps? (noe som er helt unødvendig) :nei:

At den er over 60 er evig fps nokk

Det var vel ikke akkurat svar på spørsmålet hans? :angry:

ok sorry

Cl_weather 0<---den skall få opp fps'en i alle fall

skru av Vsync i windows

Lenke til kommentar

Lite vits i å ha over oppdaterringsfrekvensen til skjermen din som sannsynligvis er 85. Selv om du da har 100fps vil du jo bare få med deg 85 av disse. Skal du ha over oppdateringsfrekvensen til skjermen må du skru av vertikal synk som passer på at ingen programmer (spill) kjører flere fps enn skjermen viser.

Lenke til kommentar
Asså herregud....har det noe å si så lenge den er på/over 60fps? :ermm:

Å NEI!?! har du ikke 100 fps? (noe som er helt unødvendig) :nei:

At den er over 60 er evig fps nokk

Det var vel ikke akkurat svar på spørsmålet hans? :angry:

ok sorry

Cl_weather 0<---den skall få opp fps'en i alle fall

skru av Vsync i windows

"Your Wellcome" ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt inne i disse cs greiene men jeg kan ikke skjønne at du kan se forskjell på 60 og 100fps.

Menneskets øye kan ikke se mer en 50 fps uansett!

Nemli

Det riktige er at øyet ikke oppfatter mer enn 30 bilder i sekundet. Ved høyere fps i cs trekker crosshairen seg mye raskere sammen, og tro meg, du merker STOR forskjell mellom 60 og 100 fps.

 

On topic:

Jeg har noe av det samme problemet, men kan tenke meg at det finnes en del kommandoer du kan skrive for å sku ned detaljene. Været er allerede nevnt og google er din beste venn :D

 

Mener at nixon har skrevet en guide om dette. Står i tillegg lure ting skrevet nedover samme posten. Du finner posten som en annonsering i counter-strike delen av forumet her.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt inne i disse cs greiene men jeg kan ikke skjønne at du kan se forskjell på 60 og 100fps.

Menneskets øye kan ikke se mer en 50 fps uansett!

Vis du er en av de som har 100 fps:

 

Skriv fps_max 50 og spill et kvarters tid, også skriver du fps_max 101 og spill videre. Feel the power! :roll:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...