Gå til innhold

Hvilken farge på E700?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sølv er klart finest, synes jeg. Mye mer stilig.

Synes dog den ser mye finere ut i virkeligheten enn på bildet.

Et poeng for noen, er også kanskje det at mange fler har den i blå, så den sølv-fargede skiller seg mer ut.

Skrevet (endret)

Hallo! jeg synes E700 er penest i blå... helt klart. jeg har den selv i blå. hvorfor åpnet du denne topicen?? dette emnet har vært ope før :hmm:

Endret av cky_bob
Skrevet

Sølv er finest :D

Den røde er bare fin på utsiden, inni ser den rosa ut. Må si som noen andre har sagt allerede: Sølv er MYE finere i virkeligheten enn på bilder man finner på nettet. Dette er ikke ment som reklame men hvis man følger linken til mobilchatten i sig'en min og går på bilder der så har jeg tatt noen finer bilder av den..

Skrevet

Bildet der er nok manipulert. Jeg har sett den offisielle OL i Athen-utgaven, og den er knall rød som en Ferrari, og har ikke spor av rosa-skjær slik som den der.

Holder meg til at rød er finest. ;)

Skrevet
Bildet der er nok manipulert. Jeg har sett den offisielle OL i Athen-utgaven, og den er knall rød som en Ferrari, og har ikke spor av rosa-skjær slik som den der.

Holder meg til at rød er finest. ;)

Det er bilder av den røde som ser så rosa ut i bildearkivene på samsung.se så det er mulig at det er to forskjellige... Har du bilde av den knall røde?

Skrevet
Blå er finest synes jeg. Men jeg har bare sett blå på e700 i virkeligheten da... Sølv har jeg bare sett på bilder, og det kan hende at sølv ser mye kulere ut i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...