Bansh Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Når jeg skulle ta en runde online for å spille Far Cry så ser jeg plutselig Invalid CD-key. Når jeg installerte spurte ikke installasjonen om CD-key så hvordan skal jeg legge inn denne?
Thorvald Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Pakkis Skrevet: 31/03/2004 : 14:25 Svar: 14 Visninger: 354 Jeg ga 399 for det på Spaceworld i asker trekanten. Går ut ifra det.
TDK Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jeg hadde også problem med det, men det var bare fordi jeg ikke så forskjellen på bokstaven O og tallet 0. (hehe jeg kjøpte den også på spaceworld i asker men jeg betalte 449!) Endret 31. mars 2004 av TDK
Bruun Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 mens jeg betalte kroner 0.- fordi jeg fikk låne dvd'n av TDK
Bansh Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 Først å fremst: Er det originalt? JA! Hater pirat kopier og alt som har med det å gjøre! En æreskrenkelse at du spør meg om det! BTW: Noen som vet hvordan jeg legger inn keyen? Den står bak på "bladet" i pakka
Bruun Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 du trenger kun key'en når du registrerer deg en ubisoft konto.
TCi Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Gikk fint å skrive inn cd-key'en med meg. Sjekk om du har skrevet den inn helt rett. Jeg har opplevd noen ganger at noen hadde brukt den samme cd-key'en som jeg har når jeg har spilt online
Bansh Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 (endret) Gikk fint å skrive inn cd-key'en med meg. Sjekk om du har skrevet den inn helt rett. Jeg har opplevd noen ganger at noen hadde brukt den samme cd-key'en som jeg har når jeg har spilt online Nei ikke noe med feilskrivning. Far Cry har ikke spurt om CD-keyen engang. Jeg bare lurer på hvor jeg skal taste den inn Endret 31. mars 2004 av Pakkis
TCi Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 (endret) Nei ikke noe med feilskrivning. Far Cry har ikke spurt om CD-keyen engang. Jeg bare lurer på hvor jeg skal taste den inn Den skal skrives inn etter at du har logget deg inn hos UBI Soft kontoen din... altså når du velger internett spill Endret 31. mars 2004 av TCi
Bytex Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Tror du har misforstått litt. Det er tydeligvis sånn at du går inn på websida til Ubi Soft, logger på med konto du lager der ved hjelp av cd-keyen, og så kan velge "Play Far Cry online" elns. Da sender sida en kommando som starter spillet automatisk. Stikk til http://www.ubisoft.com og les litt du.
Bansh Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 Hehe jeg gikk rett på All Seeing Eye når jeg skulle prøve det online. Har registrert meg og fixet det nå Takker for svarene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå