Gå til innhold

Invalid CD-Key

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skulle ta en runde online for å spille Far Cry så ser jeg plutselig Invalid CD-key. Når jeg installerte spurte ikke installasjonen om CD-key så hvordan skal jeg legge inn denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde også problem med det, men det var bare fordi jeg ikke så forskjellen på bokstaven O og tallet 0.

(hehe jeg kjøpte den også på spaceworld i asker men jeg betalte 449!)

Endret av TDK
Skrevet
Først å fremst: Er det originalt?

JA! Hater pirat kopier og alt som har med det å gjøre! En æreskrenkelse at du spør meg om det!

BTW: Noen som vet hvordan jeg legger inn keyen? Den står bak på "bladet" i pakka ;)

Skrevet

Gikk fint å skrive inn cd-key'en med meg. Sjekk om du har skrevet den inn helt rett. Jeg har opplevd noen ganger at noen hadde brukt den samme cd-key'en som jeg har når jeg har spilt online :(

Skrevet (endret)
Gikk fint å skrive inn cd-key'en med meg. Sjekk om du har skrevet den inn helt rett. Jeg har opplevd noen ganger at noen hadde brukt den samme cd-key'en som jeg har når jeg har spilt online :(

Nei ikke noe med feilskrivning. Far Cry har ikke spurt om CD-keyen engang. Jeg bare lurer på hvor jeg skal taste den inn

Endret av Pakkis
Skrevet (endret)
Nei ikke noe med feilskrivning. Far Cry har ikke spurt om CD-keyen engang. Jeg bare lurer på hvor jeg skal taste den inn

Den skal skrives inn etter at du har logget deg inn hos UBI Soft kontoen din... altså når du velger internett spill

Endret av TCi
Skrevet

Tror du har misforstått litt. Det er tydeligvis sånn at du går inn på websida til Ubi Soft, logger på med konto du lager der ved hjelp av cd-keyen, og så kan velge "Play Far Cry online" elns. Da sender sida en kommando som starter spillet automatisk. Stikk til http://www.ubisoft.com og les litt du.

Skrevet

Hehe jeg gikk rett på All Seeing Eye når jeg skulle prøve det online. Har registrert meg og fixet det nå :w00t:

Takker for svarene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...