Gå til innhold

Battlefield Vietnam Statistikk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har forsøkt å søke litt men har ikke funnet noe. Er det slikt som kommer etterhvert eller??

AKIRA

Ja, der har vi en del informasjon man ikke kommer særlig langt med... :ermm:

Skrevet

MrLee: Vilken statestikk er intresant å få tak i når man spiller en online multiplayer spill? Spiller statestikk. Spiller du feks mye Battlefield 1942 så kan du søk frem navnet ditt her: http://bfstats.com/

Der fant jeg forsåvidt også informasjon som forteller meg at BF Vietnam statestikk er et par uker unna.

Jaghi: Er det min feil du ikke leser topic?

AKIRA

Skrevet

Nå vet jeg vilke servere som blir "tracket"..så nå skal jeg spille på de..så skal du se jeg SUUUUUSER forbi deg..*S*

Ulempen er at jeg koser meg vilt i helikopter og synes det er veldig gøy å transportere soldater inn i kamp....og det får jeg jo ikke frag av!!!

AKIRA

Skrevet
MrLee: Vilken statestikk er intresant å få tak i når man spiller en online multiplayer spill? Spiller statestikk. Spiller du feks mye Battlefield 1942 så kan du søk frem navnet ditt her: http://bfstats.com/

Der fant jeg forsåvidt også informasjon som forteller meg at BF Vietnam statestikk er et par uker unna.

Jaghi: Er det min feil du ikke leser topic?

AKIRA

har aldri brydd meg om stats i f.eks. CS, så den koblinga tok jeg ikke :p

Skrevet

Det skrives STATISTIKK!! Jeg er kanskje sykelig opptatt av rettskriving, og av og til må jeg bare få det ut. Det er prisen å betale for både å være gamer og norsklærer...

Skrevet
Det skrives STATISTIKK!! Jeg er kanskje sykelig opptatt av rettskriving, og av og til må jeg bare få det ut. Det er prisen å betale for både å være gamer og norsklærer...

Det er også god forum etikett å ikke påpeke skrivefeil.....

..for det er ting du ikke vet...som at jeg er faktisk ordblind. Veldig svakt rammet..men likeså.

Ja, spiller mest USA...M60en og Helikopterne er best der!! *S*

AKIRA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...