Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

rom fil til SHDSL fra firstmile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er det ingen som har den rom fila? til fistmile? jeg har prøvd goggle og zyxel pretsige 700 series

Endret av RAPTORR
Skrevet (endret)

Hvilken CPE har du da? ZyXEL P791R? Du finner det meste av oppdateringer her

En ROM/BIN fil er en oppdatering av firmware på CPE'en (Ruteren), noe ala en ny firmware til BIOS'en til hovedkortet ditt. Man får ofte nye funksjoner og/eller bugfixer ved oppdatering av denne.

Endret av Ronin
Skrevet

Jeg fikk min ROM- fil av Firstmile da jeg greide å sette ruter/modemet tilbake til fabrikk instillingene ved et uhell.

Ta kontakt med Kundeservice du.

Hvis du ikke vil vente på svar på mail kan du finne Zyxel Norge i telefonkatalogen og spørre etter support for Firstmile prosjektet på sentralbordet. Da setter de deg over.

Skrevet (endret)
Jeg fikk min ROM- fil av Firstmile da jeg greide å sette ruter/modemet tilbake til fabrikk instillingene ved et uhell.

Ta kontakt med Kundeservice du.

Hvis du ikke vil vente på svar på mail kan du finne Zyxel Norge i telefonkatalogen og spørre etter support for Firstmile prosjektet på sentralbordet. Da setter de deg over.

Det er ikke noe problem å konfigurere denne selv, regner med at den skal i routing mode så det er bare å gå inn på CPE via f.eks IE og konfigurere ivei :) Men det er jo enklere å få en ferdig konfet ROM fil fra Firstmile om de har det.

Endret av Ronin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...