Gå til innhold

Joda, Samsung har en klapptelefon...


Anbefalte innlegg

Samsung, som er en av LGs største konkurrenter, har for eksempel ikke en eneste kamskjelltelefon på det norske markedet uten ekstern skjerm

 

Samsung P400 ;) Pirk, men allikevel...

 

(Edit: Manuell tag-skriving er like bestandig like lett)

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Handler ikke om det, det handler om at de er der nede og jobber "så hardt" som de sier, det er ingen unnskylding for feil i artikkelene. De må _alltid_ holde nivået oppe, selv om de har "så mye å gjøre". Det at "de har så mye å gjøre" er en alt for dårlig unnskyldning, så enkelt er det. De er kanksje heller for unge og uerfarne til å "jobbe så hardt" ;)

Endret av Kamera
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

æææææ redline har avataren jeg hadde før :) men hvertfall, når man skriver ca 5 sider og tester en telefon for å gi oss en vurdering av en telefon så synes jeg ikke det er rart hvis det slipper inn en liten feil. ikke vær så "mr.perfect"..

mennskelig å gjør feil...

Lenke til kommentar
Handler ikke om det, det handler om at de er der nede og jobber "så hardt" som de sier, det er ingen unnskylding for feil i artikkelene. De må _alltid_ holde nivået oppe, selv om de har "så mye å gjøre". Det at "de har så mye å gjøre" er en alt for dårlig unnskyldning, så enkelt er det. De er kanksje heller for unge og uerfarne til å "jobbe så hardt" ;)

Det der er så og si det mest kverulante innlegget over en liten filleting at jeg nesten håper du trekker sarkasmen langt ut på sidelinja for oss.

 

Idioti er vel det jeg vil kalle det der. Lag din egen mobilside du. Kos deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...