Gå til innhold

vil psu virke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så du vil altså kjøle psuen din med NB-kjøleribber??

 

 

uansett, tror det er ganske håpløst med chipsettkjølere, tror du bør bruke noen ribber som er store, som kan lede varmen ut fra psu boksen og UT i lufta)

 

se på microplex de har en som du kan få kjøpt for 2 laken, sjekk ut hvordan den ser ut...silentmaxx hetern..

Lenke til kommentar
så du vil altså kjøle psuen din med NB-kjøleribber??

 

 

uansett, tror det er ganske håpløst med chipsettkjølere, tror du bør bruke noen ribber som er store, som kan lede varmen ut fra psu boksen og UT i lufta)

 

se på microplex de har en som du kan få kjøpt for 2 laken, sjekk ut hvordan den ser ut...silentmaxx hetern..

jeg finner ingen :thumbdown: kansje link :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg knuste psu'en i primer pc når jeg åpnet den og nå bruker jeg test pc'n :(  jeg lurte på om denne psu'en og denne ribben kan brukes sammen :ermm:

den fungerer fint etter litt lodding på transistor :thumbup::green: men vil kjølen den men ribbe :green:

Så har tenkt til å lodde litt en transistor? Også har du tenkt til å kjøle en PSU med en NB-kjøler? Hvor i svarte har du fått den idéen fra? Hvordan hadde du tenkt til å gjøre det da? Feste den utpå bak? :D

 

Det du egentlig vil, er å ha en så stillegående PSU som mulig? Da vil jeg anbefale denne:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...