Gå til innhold

Dårlig topic på mange poster


Anbefalte innlegg

Begynner å bli lei av å se poster med "Hjelp", "Skjermkort" o.l som topic.

Greit nok at det ikke altid er like lett å finne et godt topic, har flere dårlige selv, men det burde være så det er mulig å skjønne hva det er om.

Personelig mener jeg det burde slås hardere ned på der de har et ord slik som "hjelp", og det burde komme tydeligere frem at topic skal forklare tråden slik at folk vet at de blir straffet for å ikke gidde å prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannt nokk.. Ser at blib har vært ute å moderert litt på topicer og sagt bedre lykke neste gang.

Men det verste er at folk som har nesten 1k poster ikke klarer å fikse en skikkelig topic. Det er for ille, det er de det bør slåes hardest ned på. Ikke de som er ny, de bør få en sjanse eller to

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 21/03/2004 : 12:52)
Skal jeg være helt ærlig så synes jeg poster med bare ordene "radeon 9800 pro" er ganske bra så lenge beskrivelsesfeltet er utfyllende. Tenk søkekriterier

Jepp, men når det ikke står noe beskrivelse eller da så...

Lenke til kommentar

Hmmm...jeg tror ikke det. Men det er jo litt slemt å merke folk for livet, med mindre topicen er støtende eller helt klart ulovlig. At folk ser tråden sin stengt, tror jeg fungerer ganske bra. Det er omtrent alltid nybegynnere på forumet som lager de håpløse topicene uansett.

Lenke til kommentar

Jeg savner DYPT et prikksystem. Advarsler blir alt for strengt å gi til dårige topics og 7kB avatarer, men en liten prikk som forsvinner etter en uke eller noe hadde vært fint. Et system hvor jeg slapp å oppgi grunnen til prikken og som brukeren selv ikke så, men som ved hver post brukeren skrev, for oss moderatorer, dukekt det opp en prikk eller to rett over advarselsmeteret. Når jeg så trykket på prikken, ble jeg tatt til posten eventuelt en eller annen side som skulle forestille at brukeren hadde fått en prikk for å ha for stor avatar. Så forsvant prikken igjen etter en liten stund.

 

Slik som det er nå har jeg ca 200 PMs lagret og boksene fulle av meldinger ala "Jeg har fjernet avataren din grunnet den var for stor". Der er nødt til å ligge der, slik at jeg kan sjekke opp om folk jeg fjerner avataren til, har fått den fjernet før en gang. Slitsom :/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...