Gå til innhold

Mitt Gigabyte Ga7Vax-p har tatt kvelden


Yidaki

Anbefalte innlegg

Heisann

Mitt Gigabyte kort har nå tatt kvelden, og lurer i den anledning på om dere kan anbefale noen gode kort. Jeg overklokker mye, har en 2500 Barton, Oem 3200 Ram, og et Hercules Radeon 9800 Pro kort. Noen kort som står i stil til dette, men ikke for dyrt da, rundt 700-1100 kr,-

Har lest gjennom masse guider, men vil gjerne ha noen gode råd fra dere, hvis dere vil gi:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller valgt asus a7n8x deluxe gold. Da slipper man den bråkete vifta. Jo mindre vifter, jo bedre er det.

 

Vet ikke om jeg ville kjøpt demokort selv. Virker som om det er mange her som bare må sende demogreiene rett tilbake til komplett, siden det ikke virker.

Lenke til kommentar
Jeg ville heller valgt asus a7n8x deluxe gold. Da slipper man den bråkete vifta. Jo mindre vifter, jo bedre er det.

 

Vet ikke om jeg ville kjøpt demokort selv. Virker som om det er mange her som bare må sende demogreiene rett tilbake til komplett, siden det ikke virker.

Abit kortet klokker mye bedere, og har i tillegg mye flere bios innstilinger.

Jeg ville helst hatt en liten vifte istendenfor kjøleribbe.

På mitt kort blit kjøleribben hele 60 grader noen ganger.

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg ville kjøpt demokort selv. Virker som om det er mange her som bare må sende demogreiene rett tilbake til komplett, siden det ikke virker.

Har kjøpt 5 demokort siden jul og ikke hatt problemer med noen av dem. Alle har vært nForce2 baserte kort fra Abit, Asus og Epox.

 

Husk at de som ikke får problemer ikke skriver innlegg om det, mens de som får problemer alltid skriver et innlegg. Dette kan fort gi et skjevt bilde av sannheten.

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar
Jeg ville heller valgt asus a7n8x deluxe gold. Da slipper man den bråkete vifta. Jo mindre vifter, jo bedre er det.

 

Vet ikke om jeg ville kjøpt demokort selv. Virker som om det er mange her som bare må sende demogreiene rett tilbake til komplett, siden det ikke virker.

Mange har problemer med dette og fsb .

Og oppstarts problemer .

Mange klarer ikke engang 200 fsb. selv på siste versjon.

 

Bare søk og se .

 

NF7-S er heller ikke perfekt , men jeg vil anbefale det over a7n8x korta .

 

Eller DFI .

 

Billigst og best mener jeg er nf7-s 2.0

 

...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...