Gå til innhold

Beste rollespill


Anbefalte innlegg

Begyner å gå lei av dem jeg har og lurer på hva dere anbefaler :yes:

 

Jeg har prøvd:

NWN (klart ut)

Arcanum (klart ut)

Baldursgate 1/2

Icewind dale 1/2

Tempel of elemental evl

Dungen sige (klart ut)

 

Fins det andre brae spill :dontgetit:

Kom med alle anbefalinger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke diablospill serlig gådt selv om jeg har spilt dungen sige.

Jeg glømte og si at jeg også har prøvd morowind og Gothic 2 .

Når det gjelder Gothic 2, er det nytt eller gammelt. Det er mulig det er enern jeg har prøvd. Hvordan er Gothic 2 :yes:

Lenke til kommentar

Synes oppriktig det er trist at folk som spiller mye RPG og diskuterer det her gang på gang glemmer et av de virkelige toppspillene. Et spill som definitivt er langt bedre enn en del av spillene som gjerne blir foreslått. Snakker selvsagt om Divine Divinity som seriøst ikke står mye tilbake for BG og BG2. Det er i mine øyne langt bedre enn for eksempel Neverwinter Nights. Hvorfor i alle dager er det umulig å få folk til å få øynene opp for _geniale_ spill fra små utviklere?

 

Divine Divinity har god stemning, er ulineært og har en bråte av artige quests. Det tilbyr heftig mange timer med skikkelig god underholdning. I tillegg fåes det til en 100-lapp fordi folk (dessverre) har nektet å få opp øynene for at det finnes. Det er virkelig trist at det skal være så vanskelig å nå ut med kvalitetsspill for ukjente utviklere/utgivere.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
Synes oppriktig det er trist at folk som spiller mye RPG og diskuterer det her gang på gang glemmer et av de virkelige toppspillene. Et spill som definitivt er langt bedre enn en del av spillene gjerne blir foreslått. Snakker selvsagt om Divine Divinity som seriøst ikke står mye tilbake for BG og BG2. Det er i mine øyne langt bedre enn for eksempel Neverwinter Nights. Hvorfor i alle dager er det umulig å få folk til å få øynene opp for _geniale_ spill fra små utviklere?

Slapp av, slapp av, jeg har tenkt til å kjøpe Beyond Divinity :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...