Gå til innhold

Den mest avanserte av de kommende mobilene?


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å oppdatere meg litt på hva som foregår på CeBit ift. mobiler og etter 2 min. leting er vel dette den mest avanserte mobilen jeg kom over. (http://download.telme.at/presse/texte/040310_T939.pdf)

 

2,1 megapixels kamera hører ikke dumt ut for å si det sånn! :D

 

 

Men som sagt har jeg bare lett i 2 min. så hvis dere har noe sykere å smelle i bordet med hadde det vært gøy.

 

PS: Leste at Sendo X ikke kommer før Q3/Q4... Det er synd for det er en veldig kul mobil, men det blir litt sent nå som alle disse nye "megapixel"-mobilene kommer. Jaja...

Endret av Perre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2.1MP kamera er ikke dårlig.

da blir det bra bilder!

 

men Sendo x kommer til å bli veldig bra! 2 høytalere.

Det vet vi jo ikke helt med sikkerhet... Det kan jo ende opp med et førstørret VGa-bilde for alt vi vet... :(

 

Tror jeg kjøper N7610.. Minnet meg faktisk litt om Sendo X i et sek...

Lenke til kommentar
Samsung SGH-P730 ser ut til og være en meget bra telefon også med 2 megapix camera.

 

http://www.dintelefon.net/modules.php?name...article&sid=207

det der er et vga-kamera. med andre ord 0.3 MP.

den øverste på linken han ga har vga (0,3). Den nederste som han snakket om har 2,1 eller no.

Det står ingenting om en 2 megapixel telefon i den linken i quote'n. Det som står nesten nederst er

Samsungs Ki Tae Lee, uttalte at kamera funskjonen blir mer og mer viktig for mobil kommunikasjon. Og utifra dette lovet han at Samsung skulle introdusere en telefon utstyrt med 2 mexapixels kamera innen utgangen av året dette skal lanseres på det europeiske markedet. .

De har altså ingen telefoner med 2mp enda, dermed har Samsung SGH-P730 kun 1 megapixel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sendo taper jo masse på å vente helt til 3-4Q, den er jo så å si helt lik SX1/6600 osv... Ikke har den megapixelkamera heller nei.. :ermm:

Sikkert noen trofaste fans som venter da, men jeg skal ikke :p

*Meg vil ha 7610* :love:

Er du ute etter en kraftig telefon, vent på Motorola sin kommene MPx100.

Kraftigere OS, kraftigere maskinvare og mer minne/ram

Endret av Glofi
Lenke til kommentar
Samsung SGH-P730 ser ut til og være en meget bra telefon også med 2 megapix camera.

 

http://www.dintelefon.net/modules.php?name...article&sid=207

det der er et vga-kamera. med andre ord 0.3 MP.

den øverste på linken han ga har vga (0,3). Den nederste som han snakket om har 2,1 eller no.

Det står ingenting om en 2 megapixel telefon i den linken i quote'n. Det som står nesten nederst er

Samsungs Ki Tae Lee, uttalte at kamera funskjonen blir mer og mer viktig for mobil kommunikasjon. Og utifra dette lovet han at Samsung skulle introdusere en telefon utstyrt med 2 mexapixels kamera innen utgangen av året dette skal lanseres på det europeiske markedet. .

De har altså ingen telefoner med 2mp enda, dermed har Samsung SGH-P730 kun 1 megapixel.

Samsung SPH-V 4400 har 2 MP kamera faktisk.

Skal bare veie 98 gram og :thumbs:

Lenke til kommentar
Er du ute etter en kraftig telefon, vent på Motorola sin kommene MPx100.

Kraftigere OS, kraftigere maskinvare og mer minne/ram

Den ser über-smooth ut! Eneste som bekymrer meg er windows os'et..

OSet er veldig mye kraftigere enn Symbian 60 for eksempel ;)

Nokia 6600 er ikke i nærheten av ytelse på enkelte spill som du får på det gamle Smartphone 2002.

Kan spille quake 1 for eksempel ;)

Lenke til kommentar

En av de mest avanserte telefonene som kommer blir nok nokia 9500... Ingen som kan hamle opp med innebygget wLAN (11 Mbps), skjerm på 640 x 200 pixels 65K, vga-kamera med video, Music player: MP3, MPEG4(AAC), RA, MIDI, EDGE, Bluetooth, Java, Office applications, kan brukes som trådløs IP-telefon (takk Tjohei!),Opera browser, WAP/xHTML, PIM, fullt qwerty tastatur, Symbian 7.0S, Series 80 UI, minnekortleser (MMC), 80 MB innebygget minne, USB port (pop..?),SMS, MMS, Email, Fax og opptil 300 timers standby

 

Ja, den blir ikke liten, men har uten tvil nesten uante muligheter på en måte. Særlig når det gjelder data mulighetene...

 

 

Men som ren telefon så er vel kanskje sendo X også ganske avansert, har jo bla. egen grafikk prosessor

 

Jeg gleder meg til 9500 i allefall :w00t:

 

EDIT:

OSet er veldig mye kraftigere enn Symbian 60 for eksempel

Nokia 6600 er ikke i nærheten av ytelse på enkelte spill som du får på det gamle Smartphone 2002.

Kan spille quake 1 for eksempel 

Windows os'et er ustabilt, symbian er mye bedre. Ifølge meg vil det nok ta noen få år før windows smartphone er på høyde med symbian en gang.... :roll:

Spill er uviktig egentlig, men bare så det er nevnt har du mange flere, og ifølge meg, bedre spill til symbian....

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
En av de mest avanserte telefonene som kommer blir nok nokia 9500... Ingen som kan hamle opp med innebygget wLAN (11 Mbps), skjerm på 640 x 200 pixels 65K, vga-kamera med video, Music player: MP3, MPEG4(AAC), RA, MIDI, EDGE, Bluetooth, Java, Office applications, kan brukes som trådløs IP-telefon (takk Tjohei!),Opera browser, WAP/xHTML, PIM, fullt qwerty tastatur, Symbian 7.0S, Series 80 UI, minnekortleser (MMC), 80 MB innebygget minne, USB port (pop..?),SMS, MMS, Email, Fax og opptil 300 timers standby

 

Ja, den blir ikke liten, men har uten tvil nesten uante muligheter på en måte. Særlig når det gjelder data mulighetene...

 

 

Men som ren telefon så er vel kanskje sendo X også ganske avansert, har jo bla. egen grafikk prosessor

 

Jeg gleder meg til 9500 i allefall :w00t:

 

EDIT:

OSet er veldig mye kraftigere enn Symbian 60 for eksempel

Nokia 6600 er ikke i nærheten av ytelse på enkelte spill som du får på det gamle Smartphone 2002.

Kan spille quake 1 for eksempel 

Windows os'et er ustabilt, symbian er mye bedre. Ifølge meg vil det nok ta noen få år før windows smartphone er på høyde med symbian en gang.... :roll:

Spill er uviktig egentlig, men bare så det er nevnt har du mange flere, og ifølge meg, bedre spill til symbian....

Remerser: Tydelig at du aldri har brukt en MS basert telefon. Brukt de i snart 1 år nå uten problemer. Å si at de er treget og ustabilt er bare tull. Min test av Nokia 6600 var ikke akkurat possitiv. Den hakket og slet og jobbet ikke rask i det hele tatt.

 

Hva med Motorola sin MPx? Den vil stort sett ha de samme egenskapene som Nokia 9500 som du nevnte. Eneste jeg ser som ikke er med er vel Edge og litt større skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...