Gå til innhold

Billige hodetelefoner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en slik en gang hos elkjøp for å ha mens jeg ventet på reklamasjons svar på koss'en min. Lyden er ikke spesielt bra, og den ene høytaleren begynte og skurre etter et parr måneders bruk(brukte de selv bare 1 uke, men Broderen lånte de.)

Konklusjon: IKKE KJØP! Sats heller på å gi non lapper til å få MYE bedre høretelefoner.

BTW: De høretelefonene er ikke på salg sellom de står i alle elkjøp "salgs-kataloger". Eller, enter er de ikke på salg ellers har de vært på salg i 7-9 måneder.

Lenke til kommentar
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text [sjekk linken oppforbi her]

 

Blir litt sjokka når det er så billig. De ser jo gode ut og skulle ha kosta en del mer etter min mening.

Ja, er disse i det hele tatt gode? sjekk prisen da gitt :scared:

Har jo selv kjøpt Kossur40 til endel dyrere penge... får følelsen av å ha kasta bort penga. :dontgetit:

Har de selv, funker fint de.. MEn nå bruker jeg HEadset en sjelden gang.. ( LAN etc )

Lenke til kommentar
Fatter ikke helt det
greiene... 

 

 

Du bruker quote slik:

 

"[-quote]Hva noen har sagt her

"

 

Ta bort bindestreken i den første quote tagen, jeg gjorde det slik for ikke å risikere at det ble quotet av tag koden istedet for å vise det på skjermen hvordan det skal skrives.

 

 

QUOTE

sa han

 

Dette skulle vere rett. Takker og bukker :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...