Gå til innhold

Finnes det gratis domenehotell der ute?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står jo på sidene til frac.dk at service'ne er kun for danske brukere. Siden eg har en side der det står på norsk, vil de ikke stenge ned siden?

 

Noen som har lagt ut norskspråklige sider på frac.dk?

mange ganger...hehe...det står jo at siden kan være på et annent språk en dansk...og når jeg bruker en dansk gratis mail så vet de jo ikke hvem jeg er og har derfor ingen bevis for at jeg ikke er dansk.

 

 

det er deilig å være norsk i danmark...hehe

 

grunnen til at min side ble lagt ned var at jeg la ut .zip filer

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar

Eg prøver å kjøre poll script ( fra http://www.proxy2.de ).

 

Hele installasjonsrutinen og slikt går helt toppers, men så kommer eg til der eg skal få ut noen polls..

 

Da får eg feilmelding:

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: polldb_sql

 

Er det noen rettigheter eller noe som trengs for dette, som farc.dk ikke tilbyr? :(

 

Det fungerer fint på min lokale apache server...

Endret av _TT_
Lenke til kommentar

IKKE bruk samme tråd til nytt spørsmål, det er veldig forvirrende og ødelegger litt av poenget med et forum - siden andre som kanskje lurer på det samme som deg ikke kan søke frem tidligere tråder.

 

Problemet der er at den kan ikke starte en class fordi scriptet ikke klarer å finne den. Forsøk å installere på nytt eller forumet som finnes på hjemmesiden deres!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Spray.se fungerte den. Men det var litt for mye reklamesponset for min smak... Greit med en eller annen popup, men vil jo ikkje ha noke frame med reklame på siden min...

 

Må da finnes noe alternativ til frac der ute... :(

Endret av _TT_
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Awardspace er et gratis alternativ med gratis subdomene® og MySQL database®.

PHP versjonen de kjører for øyeblikket er 4.4.1, og du får hele 200 MB til rådighet og 5 GB trafikk på siden(e) din(e) :D

 

Ellers ville jeg anbefalt Frac.dk, men de har i den siste tid hatt sinnsykt mye problemer med FTP-en og i nåværende stund er alle sider deaktivert, noe som også har skjedd utallige mange ganger grunnet misbruk av tjenestene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...