Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var nede på Spiderman i dag og godsnakket til meg BF Vietnam, jeg kommer hjem og inntallerer det(innstallasjonen går feilfritt) Men når eg går inn på en server er alle banene "messed up" når du går bortover så ser man bare brune vegger, gresset er svart hvitt og helt "block" har prøvd forskjellige innstillinger inne på spillet, har også prøvd forskjellige servere. Er det noen man kan stille inn på skjermkortet eller noe, hvet at jeg har kraftig nok PC til spillet, men allikevel er det slik(dette er ikke noe problem på BF 1942) håper noen kan hjelpe.

 

PS: er det noen andre som har opplevd det samme? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oops, glemte tipset - mitt fryktelig spesifikke tips er - Hent ned oppdaterte skjermkort drivere, og klokk ned kortet om det er det.

Hvor og hvordan gjør man det, jeg har ikke så veldig greie på sånne ting. Bruker Geforce4 Ti 4200. :dontgetit:

den nyetse driveren ligger på bf vietnam cd'en på cd 1

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
Jeg var nede på Spiderman i dag og godsnakket til meg BF Vietnam, jeg kommer hjem og inntallerer det(innstallasjonen går feilfritt) Men når eg går inn på en server er alle banene "messed up" når du går bortover så ser man bare brune vegger, gresset er svart hvitt og helt "block" har prøvd forskjellige innstillinger inne på spillet, har også prøvd forskjellige servere. Er det noen man kan stille inn på skjermkortet eller noe, hvet at jeg har kraftig nok PC til spillet, men allikevel er det slik(dette er ikke noe problem på BF 1942) håper noen kan hjelpe.

 

PS: er det noen andre som har opplevd det samme? :dontgetit:

En kamerat har gf4ti og han kan ikke spille battlefield vietnam uansett drivere, alle bygninger mangler da.

Lenke til kommentar

Syns det er FLOTT at camper-snipere ikke er uberpowerful lengre jeg.

Værste som fantes i BF1942 var campere som la seg til rette på en høy fjelltopp og plukka tilfeldige folk bare for å få gratis kills.

Også at landskapet er såpass kupert at synslinja til nevnte snipere blir brutt av nye fjelltopper hele tida, det hjelper.

Lenke til kommentar
vanskligere?? eit m60 magasin er jo nok til å slakte et helt lag , hvem som helst kan drepe lett i vietnam... :ermm:

Ble litt lettere etter at jeg ble vant med det, AT tank fyr ruler j her, med både en M60 og en rocketlauncher, er ikke det litt urealistisk? Men det ruler iallefall :thumbup: Trenger bare en ny power supply boks nå så burde det virke perfekt. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...