Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For engelsk Office 2003. Oversett om nødvendig. ;)

Velg File -> Export and Import

Velg Export to a file

Velg Personal Folder File (.pst)

Trykk på "Personal Folder" og huk av "Include subfolders" checkboksen.

Velg et fornuftig filnavn og plassering, og trykk OK.

Velg kompresjon. Jeg velger alltid "None" for å være helt sikker på at det går bra.

Hvis du har Regler (Rules), gå til Tools -> Rules and Alerst. Trykk på Options knappen og trykk "Export Rules". Velg igjen et fornuftig filnavn og plassering.

:)

Hvordan man eksporterer konto-instillinger vet jeg ikke, men hvis noen vet det: Kan dere fortelle meg det?

Skrevet
Hvordan man eksporterer konto-instillinger vet jeg ikke, men hvis noen vet det: Kan dere fortelle meg det?

Har stresset lenge for å finne ut av det, men har gitt opp. Tror ikke det er mulig, og det er jo helt latterlig. Er utrolig mye stress å sette opp alle 10 kontoene hver gang.

Skrevet

Har stresset lenge for å finne ut av det, men har gitt opp. Tror ikke det er mulig, og det er jo helt latterlig. Er utrolig mye stress å sette opp alle 10 kontoene hver gang.

Det er det jeg synes er så rart. Outlook 2000 hadde jo mulighet for å eksportere kontoinstillinger. Hvofor i all verden fjerne det?

Som du sier, mange kontoer tar tid å sette opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...