Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

404 :cry:

 

EDIT: Øyhh der kom den! Home.no asså.. *riste på hodet*

 

 

Syns ikke du fikk til 3d-looken noe særlig. Ser veldig tegnet og "billig" ut som nimzo så utmerket formulerte seg.

 

Fonten var _LITEN_ :wow:

 

Men, du har noe på gang her. Dette kan bli bra!

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Vel, synes dette er et typisk startover-prosjekt, no offence.

 

Hvorfor ikke eksperimentere med noe annet en disse kjipe gradient-fasongene? Prøve noe helt nytt? Husk, alt er lov :) Ingen som hindrer deg i å lage en rosa side, eller en side med masse blomster, eller hvorfor ikke bare kjøre en clean, fresh side med mye bruk av farger, utenom alle disse kjipe layerstylesene og ekkel bevell/emboss? :) Sett deg ned og tegn noe, alt fra en kanin til en brusboks, synes du den ble bra? Hvorfor ikke bruke den som utgangspunkt i en ny side? Skjønner du tankegangen min her? Slipp deg fra fra alle wannabehightechdesign-klisjeene og slipp løs designeren som bor i DEG! For all del, man kan utmerket godt lage originalt og solid hightech-desigm, se f.eks tjcombo, men det er ikek barebare!

 

Eksperiementer mer med farge og fasong/layout. Lag gjerne en million forskjellige fisker, og legg mindre tid i hver av de.

 

Moralen er: FINN PÅ NOE NYTT! :)

Lenke til kommentar

Skjønner tankegangen din HalTan, og tro meg, jeg har prøvd på mye av det du sier :p Lagde en rosa side, men det ble til at jeg droppa den... Men jeg er ganske fornøyd med dette arbeidet, da jeg har hatt sperre på design delen en stund, har ikke kommet på noe nytt i dete hele tatt, og dette har liksom hjulpet meg i gang igjen. Dette er jo ikke en dønn seriøs gjeng heller, så om jeg ikke er helt fornøyd, så er mest sannsynllig de det! :grin:

Lenke til kommentar
du burde lage flere "metallplate" effekter rundt forbi..

100% uenig.

kanskje du ikke skjønner helt hva jeg mener :)

 

det blir veldig mye ting og tang opp med headren. når man da kommer lenger ned på siden blir alt så tomt og trøtt... kanskje spre efftektene litt mer rundt?

Lenke til kommentar
du burde lage flere "metallplate" effekter rundt forbi..

det fokuseres veldig mye på headeren og det der oppe, mens man leser nedover blir alt kjedelig og trøtt..

 

kanskje få til noe med overskriftene i venstre og høyre kolonne?

Nei. Det skal jeg ikke... Det blir for mye, føler jeg :no:

les den siste posten min, ikke denne men den over :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...