Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Enda mere + med ADSL


Anbefalte innlegg

Fri bruk av Norton Internet Security+Norton Antivirus,,,,samt underholdning gjennom bredbåndsportelen iCanal i alle ADSL-abonnement, uten tillegg i prisen.Laste ned komplette PC-spill - direkte til din

maskin+Du får over 4000 musikkvideoer fra Musicbrigade, konserter, nyheter og dokumentarer fra MTV Live, og verdens beste høykvalitets nettradio ... Alt dette følger med i ditt abonnement.. Jeg glemte og nevne gratis epost filter

 

Her får man mye for pengene.Så kansje det er på tide og bytte :D

 

En ting er sikkert at telenor er best på tilegtjenester men hastigheten vil de ligge langt etter med

Endret av erikos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på nyhete om noen kone som står bak disse forandringene.. Bare lure på kompetansen til Telenor sin administrasjon.. hver 13 åring kunne ha pekt på hvad trengs til at gjøre ADSLen mer attraktiv. Neida.. dem har en kone med 2 mill i året til at finnet det ut LOL siden de andre topp sjeffene klarte det ikke.

 

Nu da autopiloten på norsk industri viser sine svake sider får vi at se hvor utrolig dårlig kompetanse norks topp sjeffer har egentlig.

 

Simon

Lenke til kommentar
Fri bruk av Norton Internet Security+Norton Antivirus,,,,samt underholdning gjennom bredbåndsportelen iCanal i alle ADSL-abonnement, uten tillegg i prisen.Laste ned komplette PC-spill - direkte til din

maskin+Du får over 4000 musikkvideoer fra Musicbrigade, konserter, nyheter og dokumentarer fra MTV Live, og verdens beste høykvalitets nettradio  ... Alt dette følger med i ditt abonnement..

 

Her får man mye for pengene.Så kansje det er på tide og bytte :D

 

En ting er sikkert at telenor er best på tilegtjenester men hastigheten vil de ligge langt etter med

 

Er du sikker på at dette er sant?

Feks å laste ned komplette spill pleier jo å være dyrt fra leverandørene som feks icanal... Da ha i så fall Telenor forhandlet seg til en veldig bra avtale.. Kult hvis det var sant da, men jeg holder meg fortsatt langt vekk fra Telenor..

Endret av alDoz
Lenke til kommentar
Tror det er gamle spill, uten multiplayer-muligheter. Er ikke helt sikker tho.

 

Ja det stemmer at spillene ikke er helt nye...men det er mange bra titler...oxo for man en meget bra nedlastning.. de opptatere stadig med nye spill

Endret av erikos
Lenke til kommentar
Fri bruk av Norton Internet Security+Norton Antivirus,,,,samt underholdning gjennom bredbåndsportelen iCanal i alle ADSL-abonnement, uten tillegg i prisen.Laste ned komplette PC-spill - direkte til din

maskin+Du får over 4000 musikkvideoer fra Musicbrigade, konserter, nyheter og dokumentarer fra MTV Live, og verdens beste høykvalitets nettradio  ... Alt dette følger med i ditt abonnement..

 

Her får man mye for pengene.Så kansje det er på tide og bytte :D

 

En ting er sikkert at telenor er best på tilegtjenester men hastigheten vil de ligge langt etter med

 

Er du sikker på at dette er sant?

Feks å laste ned komplette spill pleier jo å være dyrt fra leverandørene som feks icanal... Da ha i så fall Telenor forhandlet seg til en veldig bra avtale.. Kult hvis det var sant da, men jeg holder meg fortsatt langt vekk fra Telenor..

Jo dette er helt sant...følg med så for du se selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...