Gå til innhold

Tåler tastaturet en vask?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare skru det fra hverandre og ta ut det elektriske og vist det ikke går bare tørk det godt etterpå..

Mitt logitec navigator fikk smake cs reflexene mine + cola flaske cirka 3 ganger mens det var kobla til og siste gangen glemte jeg å tørke skikkelig hvilket resulterte i at det begynte å koble fra innimellom

 

bare du tørker godt og lar det tørke burdte det gå finfint

Lenke til kommentar

Med fare for å virke ustyrtelig morsom og sarkastisk ;) .. Hva med å feks kutte ut potetgull og PC-bruk, det bruker å redusere det problemet.. er puselankene rene så skal det litt mer til før ting klistrer seg fast i tastaturet.. en annen preventiv løsning er å kjøpe et sort tastatur, da kan det samle seg langt mer snavs på tastene før det er synlig.

 

Et tips som ikke er så invasivt.. gni med mikrofiberklut over alle tastene, det fjerner mye av misfargingen (husk å skru av maskinen først da).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg åpnet mitt og tømte ut dritten inni (kommer fort smuler og drit ut selv om jeg ikke spiser å ofte ved pcn.) Du trenger ikke stappe det i oppvaskmaskinen så lenge du ikke har sølt på det, knappene du har tatt av kan du jo legge i ett av de rommene der man putter bestikk i oppvaskmaskinen men jeg tørket mine med en klut, det gikk mye kjappere

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...