Gå til innhold

Deus ex 2 crash


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpløst :no:

 

Du er ikke alene. ION Storm har virkelig ikke gjort jobben sin når det gjelder å fikse feil i dette spillet. Prøvde å lete litt på nettet, men uten resultat. Linken under tar deg til Eidos-forumet. Omtrent annenhver post omhandler det samme problemet (crash to desktop). Se om du finner noe der.

 

Deus Ex : Invisible War - Tech Support @ Eidos

 

Edit: Hilste på Leif for første gang i år

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar

Har en kamerat som hadde samme problemet. Hvorfor? Spillet hans var piratkopiert.

 

Piratkopiering = Dårlige spill med masse bugs!

 

Nå vet jeg ikke om spillet ditt er det, men jeg kan anta det på grunnlag av hans problemer. Om det er piratkopiert, gjør du dette:

- Kjøper nytt spill

 

Om det ikke er piratkopiert, kan du gjøre dette:

- Ta ned patch 1,1 og 1,2

- Ta ned DXTool

 

Du er ikke alene. ION Storm har virkelig ikke gjort jobben sin når det gjelder å fikse feil i dette spillet.

 

Om du tar ned patchene, bør du ikke ha noen problemer. DXTool er for opteimering til eldre pcer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg synes spillet er fabelaktig, men altfor kort, og det er mye som kunne vært bedre, sånn som konsekvenser av ens valg...

Om du gjør alle missions, er ikke spillet kort, Jeg har brukt over 4 timer, og er akkurat kommet meg bort fra Seattle... Og jeg har vært produktiv hele tiden!

 

Om man virkelig går i dybden og utforsker dette spillet, det er da det blir gøy!!! :thumbup:

 

EDIT: Wee! 600 poster!

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

dette spillet er absolutt ikke piratkopiert. begynner faktisk å bli lei av å bli beskyldt for det hver eneste gang jeg skriver inn her...

jeg kopierer nemlig ikke spill lenger. føler liksom at de som gidder å bruke tid på å glede oss andre fortjener å få noe igjen for det.

 

 

Spillet er den europeiske utgaven, dvs ferdig patchet med 1.1 og 1.2

 

MEN!!!

 

Jeg fant poblemet faktisk, helt alene.

Det viste seg at spillet ikke likte den infrarøde recieveren min.

 

Jeg fjernet den og vips, spillet virker.

 

også er det jo et nydelig spill da!!

elsker det virkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...