Gå til innhold

Problemer med Saphire 9800se


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er den "ulykkelige?" eier av et Saphire 9800se kort som jeg sliter med å få til å virke som det skal.

Jeg sliter med at kortet ikke virker det som det skal i spill.

f.eks så krasjer maskinen i spill som Battlefield 1942, jeg spilte c&C generals: zero hour i går og etter en god stund spilling krasja spillet, selve maskinen krasja ikke, men spillet bare låste seg.

Jeg har hørt at det vistnok skal finnes en fix som løser problemet, men jeg har ikke klart å finne den såkalte fix'n, jeg har prøvd alt av nye drivere, også den siste fra ATI som er kommet.

Jeg har også prøvet omega driverne som jeg bruker nå og de ser ut til å virke litt bedre, men spillet låser seg (c&C generals)

 

så er det noen som har et bra tips på hva jeg kan gjøre for å få spillene til å virke bra? virker også som om ytelsen er dårlig da det hakker i unreal2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NÅ har jeg kjørt prime time, i ca 10 min eller no, ingen feil, har testet processorn i Sandra og den yter det den skal gjøre, jeg har også opptatert bios'n min til den nyeste, har opptatert alt av annet drivere jeg kunne finne til hovedkortet mitt.

Har lagt inn nyeste skjermdrivere som ATI har gitt ut, men jeg får fremdeles møkk dårlig ytelse, hadde 2500 +- i 3dmark 2003.

Jeg har kunn fått tested kortet i en celeron 600, rimelig gammel sak, der fikk jeg 2000 poeng med skjermkortet.

SÅ spørsmålet er hva gjør jeg nå?

mener jeg har omtrent prøvd alt av ideer jeg kan komme på.

maskinen er stabil som en klokke, men jeg klarer ikke å få opp ytelsen.

Faswrite er f.eks på, samme med sideband. prøvd med og uten, små forskjeller.

 

SÅ, er det noen som har noe bedre forslag til løsning på problemet.

Kan skjermkortet være fucka ? som i at det ikke yter det den skal

eller kan det være skjermkortet som ikke liker hovedkortet mitt i det hele tatt?

har et MSI KT600 FISR2 og en amd xp 2800+ processor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...