Gå til innhold

Hva er min Laptop verdt?


Anbefalte innlegg

Skal selge min Laptop..

Det er en Compaq Armada M700!

Specs:

 

Pentium III 850MHz

384 MB RAM

30GB HDD

DVD-ROM

FDD

2 stk bra batterier (2t45min og 4t15min)

Bæreveske

Strømadapter (Seff)

 

Det er ikke noe galt med den og den fungerer perfekt!! Pent brukt!

Ny kostet den over 40 000 _FØRTI_ tusen!

 

Lurer på hva jeg kan få for den?

 

Selv har jeg hvert strålende fornøyd med den! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo ta en titt her.....

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHYHHHTHTHTHHAAHHAHAHA :thumbs:

 

SERIØST!

 

ok.. denna var artig..

 

Det er vist noen sider som ikek er blitt oppdaterte på et par år.. men så er det jo demosider og slik jeg forstår det, så man kan jo ikke mobbe de for det.. men det var et artig funn..

Lenke til kommentar
Du kan jo ta en titt her.....

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHYHHHTHTHTHHAAHHAHAHA :thumbs:

 

SERIØST!

 

ok.. denna var artig..

 

Det er vist noen sider som ikek er blitt oppdaterte på et par år.. men så er det jo demosider og slik jeg forstår det, så man kan jo ikke mobbe de for det.. men det var et artig funn..

;)

Lenke til kommentar
Du kan jo ta en titt her.....

Vel... hvis du ser nederst på siden av denne linken her:

 

http://search.kelkoo.co.uk/b/a/ss_Compaq_armada_m700.html

 

 

Compaq Armada M700 PIII 1GHz UK £1204.38

 

så ser du at websjappa du refererer til opererer med sannsynligvis 4-5år gamle priser. Til og med den 1GHz versjonen er så gammal at det ikke går an å få tak i den ny lenger.

 

Edit: slått på målstreken av puretamil... linken hans var enda bedre :)

Endret av Falconer
Lenke til kommentar
haha! nei får mye mer enn det!! kan jeg love deg!

Ville ikke hatt den om du så dyppa'n i honning å kledde den i marsipan!

Etter det jeg har sett på bruktmarkedet i det siste så vil jeg tippe rundt 3500-4000kr. Noe mer enn det tror jeg det kan bli vanskelig å finne kjøper til.

 

PS. Om det er ULV-versjonen av CPU'en og PC'n er super-slim så kan du sikkert forvente en tusenlapp ekstra.

 

Har fulgt litt med på disse prisene da jeg har en nesten tilsvarende selv som jeg vurederer å selge snart.

 

Ny kostet den over 40 000 _FØRTI_ tusen!

Hva for en tulling betaler så mye?

Enig på at det var tullete å bruke 40000 på bærbar PC'n selv om den var aldri så mye best of the best en gang i tida. Mye mer fornuftig å jenke seg ørlite ned til det som er 90% så bra og få det til halve prisen. Dårlig taktisk investering kalles slike feilgrep som kjøperen av den der har gjort.

 

PS. 5 År i PC-verden er som 50 år i bil-verden. Du kan sikkert kjøpe fjorårets modell til under halv pris, og en 2 år gammel modell for under 25% av prisen, osv. Da er det ikke mye igjen etter 3-4 år.

 

Tips: Ikke gå i samme fella en gang til. Kjøp nytt og realtivt billig, ikke nytt og svindyrt, for det er neppe merkbart bedre og neppe særlig mer framtidssikkert enn den relativt billige.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...