Gå til innhold

Få fart på Windows!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestemt meg for å prøve å få fart på Windows. I den anledning trnger jeg mange programmer som kan klare dette:

1. Et program som kan avslutte prosesser i bakgrunnen, 50% av minnet mitt brukes på disse!!! :scared:

2. Ad-aware program

3. Andre nyttige saker

 

Programmene bør være gratis, om mulig. Det var da jeg fant ut at 50% av minnet mitt gikk til prgrammer i bakgrunnen, og Deus Ex: IW hakket j*****!

 

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"program" som avslutter prosesser ?

 

start -> kjør -> services.msc (trykk enter)

Her ser du hvilke tjenester som går i bakgrunnen, de som du ikke vil skal kjøre, velger du manuell oppstart på.

Her finner du mer informasjon om hva de forskjellige tjenestene er.

 

Det kan og være en ide å kjøre msconfig for å fjerne masse programmer som starter opp med windows.

 

og adaware er fin til å fjerne spyware.

Lenke til kommentar
"program" som avslutter prosesser ?

 

start -> kjør -> services.msc (trykk enter)

Her ser du hvilke tjenester som går i bakgrunnen, de som du ikke vil skal kjøre, velger du manuell oppstart på.

Her finner du mer informasjon om hva de forskjellige tjenestene er.

 

Det kan og være en ide å kjøre msconfig for å fjerne masse programmer som starter opp med windows.

 

og adaware er fin til å fjerne spyware.

Takker!

 

Men i tillegg tror jeg at jeg bør formatere! Men de jeg kjøpte pcen hos gav meg ikke Windows-cden!!! Hva gjør jeg da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...