Gå til innhold

Drivere med Coolpix SQ


Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd alt jeg kommer på som kan hjelpe meg med å få kameraet til å virke.. Men forgjeves. Har lasta ned all form for oppdatering og sånt fra microsoft. Lagt inn drivere og lastet ned nyere.. Det funker enda ikke! Så hva kan jeg gjøre? XP SP1 finner maskinvaren men vil ikke installere driveren!

 

Mvh. Tony Andrè Strande :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det letteste er nok å kjøpe en kortleser ja. De enkleste finnes vel fra under 200 kroner, og du slipper å installere en eneste driver i XP. Jeg har en slik kortleser, og da jeg plugget den inn i USB porten, ble den gjenkjent uten at jeg behøvde å installere noe som helst. Satte inn CF kortet mitt, og det kom opp som en egen harddisk. Veldig kjekt... nå kan jeg bruke CF kortet mitt til å lagre andre ting også... og ta det med mellom datamaskiner hvis jeg har med leseren samtidig. Den er ikke akkurat stor. Bare marginalt større enn CF kortet.

 

Kortleser anbefales... raskere, lettere, mer anvendelig, ingen drivere osv osv...

 

Merk at det i Windows versjoner før XP, nok må installeres drivere med medfølgende CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...