Gå til innhold

Klarte og fjerne Windows componenter


Anbefalte innlegg

Jeg holdte på med litt Add or Remove Programs også skulle jeg gå på Add/Remove Windows Components , også forsto jeg ikke helt så klarte jeg og unninstall halveis også trykte jeg cancel . Etter det så har jeg mistet paint og volume kontroll og recording på Start og All programs , jeg kan bruke volum kontroll men da må jeg gå igjennom dritt mye , jeg har slått av System Restore så det går ikke og gjennopprette det på den måten .

 

Har en eller annen noe forslag om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg holdte på med litt Add or Remove Programs også skulle jeg gå på Add/Remove Windows Components , også forsto jeg ikke helt så klarte jeg og unninstall halveis også trykte jeg cancel . Etter det så har jeg mistet paint og volume kontroll og recording på Start og All programs , jeg kan bruke volum kontroll men da må jeg gå igjennom dritt mye , jeg har slått av System Restore så det går ikke og gjennopprette det på den måten .

 

Har en eller annen noe forslag om hva jeg kan gjøre?

Enten innstaller windows-tilleggene på nytt, eller innstaller windows over den gamle installasjonen (slik at det blir fylt inn der det mangler filer)...

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Ville ikke valgt å installere på nytt over den gamle installasjonen da du kan få problemer med registry instillinger og generelt kan få en litt tregere maskin.

Men hvis du booter på cd'en og tar en repair installation så vil alle exe-filer o.l. bli kopiert inn på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...