Gå til innhold

Ny side igjen


Anbefalte innlegg

Her kommer en til side,folk i klassen som vil ha seg hjemmeside. Som er konge, trener på design samtidig som jeg hjelper kamerater. :p

 

denne gangen ser siden slik ut: LINK

Noen tips?

Kritikk?

 

Banneren er ikke ferdig, den sliter jeg bestandig med, men men.

 

Takker på forhånd. :roll:

Endret av andesh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den lignet i grunn veldig på den du lagde forrige gang, gjorde den ikke? Bare at denne var en del hakk dårligere? Den forrige logoen som du selv bruker er jo mye bedre, denne ser ut som en edderkopp du har tatt av beina på og brukt kroppen som nålepute...

 

Det var et eller annet spennende den rødfargen til venstre. Vet ikke hvorfor, men den var i hvert fall ikke så verst til å være rød og passet vel egentlig greit sammen med den blågrå på høyresiden.

 

Tja fargene var kanskje ikke så aller verst sett sånn helhetlig heller, men noe er det som skurrer...

Lenke til kommentar

jeg bruker mozilla og så noen ting som jeg tror er en feil (blå streker i menyen) så jeg fyrte opp IE og der var de ikke, det bør du kanskje ta en titt på, ellers så er vel siden helt grei selvom jeg muligens synes den "logo'en" virker litt malplassert..

 

din bruk av bilder i menyen forundrer meg litt også da rollover effekten kan lages prikk lik helt uten bruk av bilder...

Lenke til kommentar

har oppdatert litt nå.. LINK banneren blir enkel. Blir kanskje bedre etterhvert som jeg lærer mer effekter og ting. Noe jeg prøver på å gjøre hver dag.

 

eg bruker mozilla og så noen ting som jeg tror er en feil (blå streker i menyen) så jeg fyrte opp IE

 

Har bare opera og IE på maskin, så har ikke fått testet for mozilla. Skal få sett på det når jeg er helt ferdig med designet.

 

din bruk av bilder i menyen forundrer meg litt også da rollover effekten kan lages prikk lik helt uten bruk av bilder...

 

Kan ikke såpass med CSS, har du en HOWTO, eller at du kan forklare hvordan, så vil jeg gjerne lære.

 

Menyen er noe kantete der den er skrå.

 

fikset! :p

 

Noe mer?

 

edit: skrivefeil

Endret av andesh
Lenke til kommentar

Er det en gitar? :)

 

Likte dette jeg, som allerede nevnt ble det litt tamt og tomt på venstresiden, ellers er det meget bra! :thumbup:

Muligens avslutta siden litt mykere? Liker heller ikke den lille skriften (verdanaen) så veldig godt, men det er kanskje bare en smaksak.

 

Godt jobba, du er flink til å ta imot kritikk ser jeg! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, er en gitar. Spiller litt gitar han som jeg ordner siden til. Var enten det, eller bilde av en bil. Blir kanskje til å skifte til et bil bilde etterhvert. :)

 

Tomt på venstre side? der det røde feltet går nedover siden? det er omså fjernet. Gjort den litt smalere. Fant ut at han ikke trenger et slik felt. Var til for å hive litt info på. Men er borte nå.

 

Skal prøve å skrape sammen en footer. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...