Gå til innhold

Nye Ati drivere Ute


Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh hellige hardware..

Disse driverene.. er... de beste jeg har testet (Med mindre jeg finner ut at de har laget en haug av bugs i de andre spillene jeg ikke har fått testet enda.

De fleste spillene fikk et betydelig ytelsesløft, noen mer enn andre. Dog for meg blir det mer "skrytefaktor" enn nødvendig ytelsesløft, men at de klarer å tyne kortene enda mer, uten å ta av kvaliteten er jo noe de kan være stolte av.

Fanboy eller ikke, 1 ny driver hver måned er nok til å holde meg til ATI.

Lenke til kommentar
En liten sammenligning mellom Cat 3.0 til 4.3

 

http://www.amd-insight.de/main.php?cat=gra...mparison&page=1

Meget overrasket over hvor bra 3.0 yter når man ikke bruker noe AA og/eller AF.

Lurer på hva de har gjort i ettertid som har forandret på dette? :ermm:

 

EDIT: For å ikke snakke om hvor bra 3.8 og 3.9 yter i forhold til de nyeste. Hmm, er absolutt ikke slikt jeg har opplevd det..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

De må testes.

Men har dårlig erfaring med ATi's drivere. Virker som om kortet mitt er så hardt innkjørt med omega-drivere at ATi sine ikke vil funke ordentlig.

Problemet er at kortet blir veldig ustabilt med originaldriverne. Dvs. VPU recover slår inn hele tiden.

Noen som har opplevd dette? Er det bare bugs i tidligere drivere, eller gjør ATi's drivere kortet mitt (Radeon 9700@360/322) ustabilt ved overklokking i forhold til omega sine?

Lenke til kommentar

Hm, jeg kjører Win2000, og lurer på om ikke Win2000 og XP driverne er i samme pakka, selv om linken på forsida til Ati.com sier "Download latest CATALYSTtm for windows XP (24MB) - Version 4.3"?

Lasta ned denne 4.3 XP- versjonen (wxp-w2k-catalyst-7-991-040224m-013831c.exe), og fila har kliss samme navn som win2k versjonen jeg har liggende av Catalyst 4.2 (wxp-w2k-catalyst-7-981-040127m-013420c.exe), bortsett fra alle tallene da.

Lenke til kommentar
Meget overrasket over hvor bra 3.0 yter når man ikke bruker noe AA og/eller AF.

Lurer på hva de har gjort i ettertid som har forandret på dette? :ermm:

 

EDIT: For å ikke snakke om hvor bra 3.8 og 3.9 yter i forhold til de nyeste. Hmm, er absolutt ikke slikt jeg har opplevd det..

Gjennomsnittelig fps sier jo ikke så veldig mye egentlig...

 

Du kan ha fått mye _jevnere_ fps, noe som gjør at spill blir mye mer spillbart. Bedre at det varierer fra 40-55 enn fra 25-75 ikke sant?

 

Høyere minimumfps er det som hjelper best på ytelsen og det er det jeg håper er forbedret :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...